Péntek este több futó műsor is véget ér, ami átrendezi a TV2 programstruktúráját – írja a SorozatWiki. Március 7-én sugározzák a Kincsvadászok második évadának utolsó epizódját, és ekkor fejeződik be A Kiképzés is.
Másnap, március 8-án debütál a magyar televíziózás eddigi legnagyobb költségvetésű sorozata, a Hunyadi. Az első rész 20 órakor kerül adásba, és rögtön egy második epizód is követi.
A premier előtt azonban a Tények Plusz adása hosszabb lesz: az eddig megszokott 50 perc helyett mostantól 60 perces műsoridőt kap, de a kezdési időpont marad 18:45.
Ezzel még közel sincs vége:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A félkésznek tűnő, gyengécske váltó miatt a motor, amely pedig ígérkezett, kifejezetten gyengének mutatkozott, mintha 60 lóerőt is el tudott volna veszíteni. Cserébe azonban elképesztően sok üzemanyagot fogyasztott. Mindig elmondom, hogy nálam gyakran megnövekszik a tesztautók fogyasztása: nem hajtok agresszíven, de úgy tűnik, hogy a dinamikus vezetés nem kedvez a WLTP-re optimalizált technológiáknak. Több mint 400 kilométeren egy jó 10 literes átlagot mértem, ami brutálisan magas. Az út egyik része autópálya és főút volt, a másik része pedig városi forgalom, de akkor is csak akkor tartanám elfogadhatónak ezt a fogyasztást, ha folyamatos dugóban araszoltam volna. De nem így történt. Így hát a gyári, vegyes 6,2-6,5 literes fogyasztás simán csak egy rossz viccnek tűnik.
A 4,51 méter hosszú és 2,67 méteres tengelytávú Renault Austral komoly versenytársakkal találkozik. A konszern háza táján ott van például a (hamarosan frissülő) Tiguan, Dél-Koreából a Kia Sportage, és félig házon belül a Nissan Qashqai. A Tiguan mindössze egy milliméterrel rövidebb, míg a Sportage 5 milliméterrel hosszabb, a Qashqai viszont több mint 8 centivel kompaktabb. A Qashqai és az Austral tengelytávja pontosan megegyezik – 2,67 méter –, míg a Tiguan és a Sportage tengelytávja egy centivel hosszabb. Tehát a méretek terén nincs érdemi különbség.