Gergely Róbert vallott: Ez egy alattomos betegség!

Gergely Róbert magához vette húgát, Vajek Andreát, aki civil aktivistaként segít a da/an/tos bet/gek gyógyulásában. Andrea maga is rák/úlélő, és a depresszióval is sikerült megküzdenie, amit testvére, Robi támogatása révén sikerült vészelni át.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az 1750-nél két trükköt vetettek be. Egyrészt 1000-1800-as fordulaton a szívó- és kipufogószelepek egyszerre nyitnak, és az ilyenkor a turbón át kis nyomással érkező friss levegő a szívószelepeken befújva, a kipufogóéin kiszusszanva kiöblíti a motorból az elhasznált gázokat, mellesleg kicsit felpörgeti a turbót is magát, csökkentve ezzel a turbólyukat. Nem kell tartani attól, hogy a fogyasztás emiatt megnő, mert a turbó a friss benzint is kifújja egyben a motorból, mert közvetlen a befecskendezés. Ezek szerint az üzemanyag-ellátó rendszer csak akkor adja a benzint, amikor zárva van minden. Ez a trükk a Miller-motorokra volt jellemző, például a Mazda épített ilyet, ha jól emlékszem a Xedos 9-be. Az Alfa talán a V6-oshoz hasonló menetteljesítményekből indul ki, amikor azt nyilatkozza, hogy az 1750-es száz kilóval könnyebb lett. Minél? Nos, ez az, ami nem tiszta, de adategyeztetés után kiderül, hogy a 3,2-esre gondol. Holott hivatalosan a 2,2-es lép le az 1750 miatt, annál pedig csak 70-80 kilóval könnyebb a frissített autó, felszereltségtől függően. Persze az sem kevés, pláne, hogy a kocsi alapjai maradtak. Meg egyébként is – akár utoléri menetteljesítményben az új 1750 TBi a 3,2-est, akár nem, egy négyhengeres, akárhány turbós és kompresszoros motor presztízsértéke soha nem ér fel egy szívó hatoséval. Tudják, ott van a hang…

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük