Ez a kellemes tavaszi idő azonban nem tart sokáig. Már vasárnap is érezhető lesz, hogy a szél iránya megváltozik, és déli-délnyugati irányból kezd el felerősödni. Ekkor még csak a nyugati országrészre lehet jellemző, de hétfőn már többfelé is érezhetjük a szél erősödését, ami a közelgő időjárás-változást jelzi. A szél lökései fokozatosan egyre erősebbek lesznek, és ezt követően kedden egy hullámzó frontrendszer érheti el térségünket nyugat felől.
ÉS EZ MÉG SEMMI:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár a kárpitozás csalódást okozó, az ülések nagyon kényelmesek. A GT-Line tesztautónkban az vezető oldali ülés elektromosan állítható, dőlésszöggel és deréktámasz funkcióval. Nem ülünk túl alacsonyan, és a kormányoszlop is egy kicsit szögben jön ki, de a fejterület bőséges, és a vezetői pozíció kényelmes.
A belső tér kétségtelenül lenyűgöző. A tágas, világos kabin bőséges tárolóhelyet biztosít, bár a középső konzolt még praktikusabbá lehetett volna tenni néhány plusz rekesszel és polccal. A hátsó ülésen a felnőtteknek nem lesz problémájuk a lábtereivel, és köszönhetően az előre magasabban elhelyezett üléseknek, akár a lábukat is betehetik alá.
A Cupra Born vagy az ID 3 kissé több helyet kínál hátul, de a Kia ezt egy nagyobb csomagtartóval kompenzálja, amely figyelemre méltó mennyiségű padló alatti tárolóhellyel rendelkezik. Egy furcsa hiányosság: a poggyászfedél körülbelül 10 cm-es rést hagy a hátsó ülések támlái előtt. Ez akkor lenne érthető, ha a hátsó ülés állítható lenne, de nem az.
A Kia multimédia rendszere a Hyundai-val közösen fejlesztett, néhány egyedi betűtípust és grafikától eltekintve, és mivel ilyen jó minőségű, ez egy örömteli dolog. A grafikák tiszták és élesek, a képernyő pedig gyorsan reagál a bemenetekre. Nincs fizikai kurzor eszköz, de a jól átgondolt menü elrendezésnek és a megfelelő mennyiségű gyorsgombnak (beleértve néhány testreszabhatót is) köszönhetően igazából nincs is rá szükség.