Krausz Gábor dühöngve jelentette fel Tóth Gabit!

Két évvel ezelőtt véget ért Krausz és Tóth Gabi viharos házassága, de bár úgy tűnt, mindketten megtalálták a boldogságot, most ismét konfliktusok árnyékolják be kapcsolatukat. A sztárséf a legújabb feszültséget azzal robbantotta ki, hogy Lékai-Kiss Ramóna podcastjában azt állította: egykori felesége megcsalta őt. Tóth Gabi határozottan cáfolta a vádakat, és nemrégiben Hajdú Péternek beszélt arról, hogy a válásuk körüli botrány súlyos anyagi következményekkel járt számára.
A legújabb fejleményekre Krausz a közösségi oldalán közzétett sajtóközleményében reagált:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Normál körülmények között a teljesítmény a Stelvio 285/40-es hátsó abroncsaira kerül, egy nyolcfokozatú ZF automata sebességváltón keresztül.
Ellentétben a Giulia szedánnal, a Stelvio Quadrifoglio négykerékhajtása révén az engine teljes forgatónyomatékának akár 50%-a is előre kerülhet, amikor a rendszer érzékeli, hogy a hátsó gumik elérik a tapadásuk határát. A korai modellekben egy pár kuplungtárcsa helyezkedett el a hátsó differenciálműben, amely aktívan elosztotta a forgatónyomatékot a hátsó tengely között. 2024-től ez egy tisztán mechanikus, önzáró differenciálművé vált, amely valószínűleg olcsóbb alternatíva, de válaszai kiszámíthatóbbak és lineárisabbak.

A felfüggesztés elöl kettős keresztlengőkaros elrendezésű, hátul pedig többlengőkaros rendszerrel rendelkezik. Az adaptív lengéscsillapítók alapfelszereltségnek számítanak, és az Alfa drive mód választóval lehet őket erősíteni vagy engedni. Ez a rendszer együtt dolgozik az Alfa Chassis Domain Control rendszerével, hogy módosítsa és kezelje a gázpedál válaszát, a sebességváltás mértékét és a vonóerő-szabályozó és stabilitási szoftverek kalibrálását.
Könnyű karbon-kerámia fékek opcionálisan elérhetők. További súlycsökkentő intézkedések közé tartozik a karbon-vezetékekkel készült hajtótengely, míg az alumíniumot használják a felfüggesztési komponensekhez és a karosszéria panelekhez, mint például az ajtók, a motorháztető és a kerékívek. Tesztjárművünk teljes tankkal a mérlegen 1931 kg-ot nyomott, és a súlyeloszlás 54:46 volt elöl-hátul.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük