Mint a kincsvadászok műsorban is látni Fejes Tamás és Szandra között hatalmas összhang van! A rajongók azt feltételezik hogy egymásba sze/ettek! Ezt azonban sem Tamás valamint Szandra sem erősítette meg nyilvánosan!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha a DNA vezetési módválasztót a D (dinamikus) állásba tekered, az fokozza a kipufogó hangját, élesíti a gázreakciót, és befolyásolja, hogy a váltó melyik sebességfokozatot választja.
Kisebb gázadásnál időnként előfordulhat egy kis habozás: néha többet ad, mint amennyit kérsz, néha kevesebbet, de ez nagyon enyhe, és csak épp elegendő ahhoz, hogy felhívja a figyelmedet.
A nyolcfokozatú automata váltó mozgásai szépen illeszkednek, bár bármilyen enyhe sebességnél is inkább magunknak szeretnénk átvenni az irányítást a kormány mögötti váltófülekkel.
Ha ezt megteszed, az Alfa igazán száguld. A 2017-es tesztünk során, tökéletes körülmények között és új gumikkal, a 0-60 mph gyorsulás kevesebb mint négy másodpercet vett igénybe. Két személy és teljes üzemanyagtartály mellett a 4,5 másodperc is remek idő, amit nálunk elért. Valószínű, hogy a 2024 elején hozzáadott extra 10 lóerő nem fog jelentős változást hozni.
A turbó késlekedés elenyésző, amint eléri a 3000 rpm-et, és a V6-os motor 7300 rpm-ig pörög, egy olyan hanggal, ami simább, mint a V8-asoké, de izgalmasabb, mint a sorhatos motorja.
A váltó is sokkal simábban működik, mint a legtöbb riválisé. A Giulia olyan könnyedén vált, mint egy szorosabb nyomatékváltós automata, és valószínűleg jobb is tőle.
A fékezés is jól működik, még a kopott P Zero Corsákkal és nedves úton is, bár a fékpedál érzékelhetősége, ahogy megállsz, javítható lenne. Kezdetben jó az érzés és a lassulás, akár szén-kerámia fékekkel, akár anélkül, de gyakran miután megállsz, módosítanod kell a pedálnyomást, hogy megakadályozd a Giuliát, hogy előre guruljon.