Szerencsére a legfontosabb szolgáltatások csak rövid ideig lesznek elérhetetlenek. Március 17-én, hétfőre virradóan 0 órától hajnali 3:30-ig elérhetetlenné válnak az OTP legfontosabb szolgáltatásai, mivel a bank fejlesztést tervez ezen időszak alatt. Ez idő alatt nem lesz elérhető…
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Toyota szerint fontos volt, hogy minden alapvető funkcióhoz fizikai gombokat tartsanak, hogy még kesztyűben vagy terepen történő rázkódás közben is könnyen kezelhetőek legyenek. A váltóhoz rendes „hátra- és előre tolós” kar is tartozik – ez az, amit szeretünk látni.
Majdnem. Van néhány üres kapcsoló, amit szívesen látnánk használatban, például a különféle figyelmeztető biztonsági rendszerek kikapcsolásához.
Ettől függetlenül a Toyota sávtartó asszisztens rendszere jobb, mint a legtöbbé, és ha jól kijelölt utakon közlekedsz, a sebességkorlátozás vizuális jelzője megbízható. Az ADAS rendszerek kikapcsolása a digitális műszerfalon keresztül történik, ami minden indításnál elég macerás.
Egyébként a multimédiás rendszer a Toyota megszokott egysége, ami rendben van, de a telefonos tükörkép és az alapértelmezett felület közötti váltás túl nehézkes.
A digitális műszerfal is ismerős a Toyota modellekből, jól látható és testre szabható, bár kissé macerás beállítani.
A hosszúságában enyhén megnövekedett Land Cruiser még tágasabb hátsó üléseket kínál, és opcionálisan harmadik üléssort is választhatsz. Az utóbbi a megszokott megoldás: hasznos a gyerekeknek vagy egy sörözésre, de ennél többre nem igazán alkalmas, és a csomagtér minimális, ha ezek a helyek fel vannak állítva. Az ülések emelése minden verzióban elektronikusan történik.
Terepen a Land Cruiser szinte mindent képes kezelni. Ha bekapcsolod a négykerékhajtásos alacsony sebességfokozatot és a rendszereket Sár módban, aktiválhatod a Crawl Control-t. Ez gyakorlatilag terepjáró tempomat, amely igyekszik fenntartani egy beállított sebességet, amit 1 km/h lépésekben 6 km/h-ig változtathatsz a menetmód kapcsoló elforgatásával.
Ebben a beállításban a Land Cruiser magától fel- és leviszi a meredek dombokat, átmegy a vízmedencéken, miközben neked csak a kormányzást kell végezned. A hardcore terepjáró rajongók valószínűleg élvezik a régi Defender karjainak húzogatását, de mindenki más számára ez rendkívül kényelmes. Akár tengelytérbeli akadályokon, mély vízen átkelve, vagy meredek, csúszós lejtőkön közlekedve, a Land Cruiser egy kicsit könnyedebbnek tűnik, mint az Ineos Grenadier, és kényelmesen felveszi a versenyt a világszínvonalú Land Rover Defender képességeivel.