Az igényléshez több lehetőség is rendelkezésre áll, hogy minden rászoruló könnyen hozzáférhessen a segítséghez:
Online: A kormány hivatalos weboldalán egy elektronikus űrlap kitöltésével.
Személyesen: A helyi önkormányzat ügyfélszolgálatán.
Postai úton: A nyomtatott formanyomtatvány kitöltésével és postázásával.
A szükséges dokumentumok listája hamarosan elérhető lesz a hivatalos közleményekben, ezért érdemes figyelemmel kísérni az önkormányzati híreket.
Lépjen időben! Ez a határidő:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
De talán a legfontosabb különbség a V60 és a riválisai között, hogy tisztán elektromos üzemmódban a Volvo 10,8 másodpercre van szüksége a 30-70 mérföld/óra közötti gyorsuláshoz, míg a Mercedesnek 12,4 másodperc, az Audinak pedig 12,3 másodperc. Ezen PHEV szedánok egyike sem tűnik különösen fürgének, amikor a motorjuk le van állítva, de az extra nulla emissziós reakció és erő éppen azt adhatja a V60-nak, ami az olyan vezetők számára előnyt jelenthet, akik a legmarkánsabb elektromos teljesítményt keresik.
A hibrid üzemmódban történő futás során előfordulhat, hogy a belső égésű motor és az elektromos hajtás között időnként „vitatkozás” alakul ki, amikor az utóbbi átadja a terepet az előbbinek. Azonban simább bemeneti parancsoknál és mérsékeltebb igényeknél ezek a pillanatok ritkák.
Próbálj érdeklődőbb vezetési stílust alkalmazni, és hacsak nem pusztán extra sebességre van szükséged, a V60 nem fog különösebben lekötni. Mivel nincs manuális váltófülekkel vagy olyan váltóval, amely magasabb fokozatot tartana egy nagyobb gázadásnál, a kiválasztott áttétel fenntartása olyan érzést kelthet, mintha teljesen felesleges lenne. A külvárosi vezetés során a váltó is hajlamos arra, hogy teljesen elengedi a fő váltót a hatékony siklás érdekében, majd elég esetlen módon újraaktiválja azt a kanyar közepén vagy a gázpedálra reagálva. Ez segíthet növelni a cruising hatékonyságot (amire később visszatérünk), de nem fog vonzó lenni azok számára, akik maximális kontrollt keresnek az autó felett. A Volvo most jól ismert R-Design stílusa egy olyan autót öltöztet, amely kényelmes, funkcionális és sokoldalú, ahogyan azt elvárnánk, bár a rakodóhelyet keresőknek figyelembe kell venniük, hogy a Volvo V60 nem, és soha nem is volt az egyik legnagyobb térrel rendelkező autó a kategóriájában, sem az utasok, sem a csomagok számára.
Ha kinyitjuk a vezetői ajtót, egy sportos megjelenésű, de egyben kényelmesen nagy ülést találunk, amely minden fontos szempontból támogató, és remekül kényelmes hosszú napokon keresztül a volánnál. Az ülések hosszabb lábak számára is bővített párnákkal vannak ellátva, alapfelszereltségként; a fejtámaszok fixek, integráltak, de tesztelőink jól formáltaknak és megfelelő helyen elhelyezetteknek találták őket; van hatékonyan állítható deréktámasz; és az oldalsó támaszok szükség esetén hatékonyak, de nem zavaróak a mindennapi vezetésnél vagy az autóba be- és kiszállásnál.