„A kereskedők ajánlatai nem feleltek meg a várakozásainknak, ezért úgy döntöttünk, hogy lépéseket teszünk” – mondta, majd hozzátette:
Március közepétől a harminc alapvető élelmiszer esetében a kereskedők árrése nem lehet több, mint tíz százalék. Az elmúlt időszakban például a tojás esetében 40 százalékos, a vaj és tejföl esetében pedig több mint 80 százalékos árrést tapasztaltunk – emelte ki Orbán Viktor, aki szerint ez elfogadhatatlan. Hozzátette, hogy minden olyan terméknél, ahol az árrés túl magas volt, az árakat úgy kell csökkenteni, hogy a fogyasztói ár ne haladja meg a beszerzési árat több mint tíz százalékkal.
„És ezt szigorúan ellenőrizzük majd” – hangsúlyozta Orbán Viktor. Kiemelte, hogy az intézkedéseket március közepén vezetik be, és május végéig lesznek érvényben.
„Ekkor felülvizsgáljuk, és ha szükséges, folytatjuk. Véget vetünk a túlzott és indokolatlan áremeléseknek” – tette hozzá.
NÉZZÜKA TELJES LISTÁT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
PHEV változatban a Tucson 252 lóerőt és 367 Nm nyomatékot ad le, de ez a teljesítmény-növekedés a 1924 kg-os növekedett saját tömeggel is összefügg. A 0-100 km/h gyorsulása 8,1 másodperc, ami tisztességes, de a Tiguan eHybrid 7,5 másodperces idejét nem veri meg.
A Tucson elektromos hatótávolsága 39 mérföld, ami viszonylag szerény, de könnyen felülmúlja az új MG HS PHEV 75 mérföldes hatótávolságát. Azonban valószínűleg ez elég lesz a legtöbb rövid távú utazáshoz.
Érezni fogod a PHEV erőteljes, motor által segített gázpedál-reakcióját, sima teljesítmény leadással. Ennek nagy része az opcionális négykerék-hajtásnak köszönhető, amely a tesztautónkon is megtalálható.
Úton a Tucson inkább megbízható, mint izgalmas, de az igazság az, hogy Hyundai pontosan erre törekedett. Ez egy olyan autó, amivel az ember azonnal ismerősen érzi magát.
Amikor 2004-ben bemutatták az első Hyundai Tucson SUV-t, kevesen gondolták volna, hogy egy nap az Egyesült Királyság legkeresettebb autóinak egyikévé válik.
A jelenlegi negyedik generációs modell 2020-ban került piacra, és azonnal növelte a Hyundai Motor Group pozícióját, mint a világ negyedik legnagyobb autógyártója.
A Tucson világító jelzése a legmegosztóbb dizájn jellemzője, mivel a parametriás hűtőrács már alapvetően is elég zsúfoltnak tűnik, amikor nincs bekapcsolva. Matt Prior Főszerkesztő
2023-ban az Egyesült Királyság hatodik legnépszerűbb autója lett, megelőzve olyan kulcsfontosságú riválisokat, mint a Volkswagen Tiguan és a Kia Sportage, ezzel segítve átalakítani a Hyundai imázsát.
A Tucson a Hyundai termékfejlesztésének jelképévé vált, folyamatosan jobb autókat készítve a hagyományos modellpalettáján, és olyan növekvő szegmensek, mint a kompakt SUV-k és crossoverek irányába terelve a kínálatot, nemcsak agresszív árazással, hanem valódi minőséggel és képességekkel is.
2024-re középkorú frissítést kapott, amely elsősorban a belső tér használhatóságának javítására irányult, de enyhén megváltoztatta az ikonikus külső stílust is.