A miniszterelnök beszéde mellett a tömeget a körúton és a Kálvin téren megjelenő de/onstr/lók is lekötötték, akik folyamatosan sípoltak és fütyültek. Néhányan öss/etű/ésbe is kev/redtek: egyikük nekiment egy tüntetőnek, majd az összes/ólal/ozásból ve/eke/és lett, amit végül a rendőrök sza/ít/ttak meg. Ezt követően a rendőrök körbeállták a tü/tet/ket.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
4,3 méter hosszú, és 2,6 méteres a tengelytávja, ami kisebb, mint a Dolphiné. A BYD szerint azonban nem alá-, hanem mellérendeltségről van szó, mivel a Dolphint nem tekintik crossovernek, amiben igazuk is van. Az Atto 2 élőben valóban látványosan nagyobb, 1,67 méter magas, így még éppen látom a tetőlemezt, ha mellette állok. LED-es lámpák, műanyag kerékívek, 18 colos felnik húsos, 215 széles gumikkal, és még sok-sok feltűnéstől mentes, józan részlet figyelhető meg rajta.
Feltűnően kényelmesen ülök az Atto 2-ben, vagyis alacsonyan, mert az akkumulátor nem vesz el helyet. Jelenleg csak egy 45,1 kWh-s akkumulátora van, ami nem túl nagy, de ellentétben a korábbi BYD modellekkel, itt az akkumulátorcsomag nem külön elemként szerepel: a Blade akksi deszkákból álló celláit közvetlenül a padlólemezbe rögzítik. Ezért a csomag kerete és felső takaró lapja a karosszéria része, így látványosan több hely marad az utastérben, mint például a Dolphinban.
Lítium-vasfoszfát kémiájú katód elemeket használnak a Blade akksiban, így nincs benne sem nikkel, sem kobalt, ami jobban tesz a Földnek, mint ha lenne. Töltése érdekes módon viszonylag alacsony teljesítményű: a váltóáramú 11 kW még tisztességes, de a DC töltése “csak” 65 kW óránként. A fejlesztők szerint ennél többre nincs szükségük a felhasználóknak, hiszen 10-80 százalékra így is feltölti 37 perc alatt, és ezzel az akkumulátort is kíméli. Legyen igazuk.