Egy makacs gyulladásos betegségem volt, ami nehezen múlt el, és többször is kiújult, de most már jól vagyok” – árulta el az a művésznő.
A népszerű színésznő azóta szerencsére ismét aktív, előadásai zavartalanul folynak, és nemrég az InStyle „Képes vagyok” című podcastjában is vendégeskedett. A beszélgetés végén szóba került a halálhoz való viszonya is. „Nem tudom, még nem éltem át. De majd utána jelzek” – felelte a tőle megszokott humorral.
Bár a téma láthatóan kellemetlenül érintette, végül egy MEGLEPŐ VALLOMÁS is elhangzott tőle:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Volvo többé-kevésbé véletlenül felfedezte, hogy egy SUV márkává vált. Talán nem is meglepő, hiszen egy olyan autógyártóról van szó, amely az erő és stabilitás értékeire épült. De míg régen a téglatest formájú, tágas kombik voltak a cég védjegyei, ma már ezek helyett dinamikusabb formájú szedánok és kombik kerültek előtérbe, és a tágasságot és pragmatizmust inkább az SUV-kben találjuk meg – mint például ez a Volvo XC40.
Ez különösen hasznos, mivel a 4×4-esek, crossoverek, vagy bármi, ami kicsit is robusztus megjelenésű, valószínűleg az egyik leggyorsabban növekvő és legjövedelmezőbb piaci szegmensben fog elhelyezkedni. Akár szerencse, akár tudatos tervezés, vagy valószínűleg a kettő kombinációja, a Volvo és az SUV-k esetében mindenképpen arról van szó, hogy „jó helyen, jó időben”, és a márka biztosan nem hagyja ki ezt a lehetőséget.
Az XC40 valami egészen mást ígér a nagyobb Volvo SUV-kkel szemben. Ez egy fiatalabb piacra szánt modell – magától a típustól és a vásárlóktól egyaránt –, így a Volvo tervezői egy kicsit szabadabban formálhatták ezt a 4,4 méter hosszú járművet. Ez egy igazi vetélytárs a rendkívül divatos Range Rover Evoque, X1 és Q2 modelleknek.
Emellett létezik egy elektromos változata is, amely Volvo EX40 néven ismert. A mai kompakt SUV-k gyakran orosz babás megközelítést alkalmaznak a design és stílus tekintetében, összehasonlítva a nagyobb modellekkel a gyártók kínálatában, de a Volvo kiszabadította az XC40-et a nagyobb XC60 és XC90 praktikusabb, formális dizájnjából. Az XC40 sokkal vagányabb, masszívabb, bátrabb és feltűnőbb, talán az egyik legnagyobb eltérés a Volvo hagyományos stílusától, mióta megjelent a 480-as kupé.
A karosszéria alatt a Volvo Compact Modular Architecture (CMA) járműplatformja található. Ahogyan a Volvo nagyobb autóinál, a CMA is egy elsősorban acélból készült monokokk, melyben a motor keresztben helyezkedik el az elülső részen.
A négy kerekét MacPherson típusú felfüggesztés tartja elöl, míg hátul többkarú felfüggesztés található, ami a nagyobb Volvókkal ellentétben spirálrugókkal van ellátva, nem pedig kompozit hosszanti leveles rugóval.