Akár 200 ezer forintos büntetést is kaphat, aki kimegy a Pr/d/-ra! A szervezők mellett szabálysértést követnek el a résztvevők is, és pénzbírságot kell fizetniük, amely legalacsonyabb összege 6500 forint, legmagasabb összege pedig 200 ezer forint lehet. A javaslatban semmilyen különbséget nem tettek a szervezők és résztvevők között.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Civic már nem Swindonban készül, de Európa (és az Egyesült Királyság) sosem volt közelebb a Civic fejlesztéséhez. Ahelyett, hogy egy globális autót kapott volna, amit aztán a piacára igazítanak, most először a Honda Európa vezette a kutatást és fejlesztést, tudva, hogy az európai vásárlók elvárásai magasabbak, mint az amerikaiak vagy a japánok.
Sok változás történt ezen a 11. generációs hatchback-en. Először szerepel benne hibrid hajtáslánc – és valójában csak hibrid hajtáslánc. Ezt a választást a Honda európai terméktervezői hozták meg, nem pedig az mérnökei. A hot Honda Civic Type R továbbra is egy turbós 2,0 literes motort és manuális váltót használ, míg Európán kívül a standard Civic még mindig kapható benzinmotorokkal.
A Honda e:HEV hibrid rendszer nagyon ötletes. Ezt a változatot megtalálhatjuk minden jelenlegi belső égésű motoros Honda modellben (kivéve a Type R-t). A Civicben a motor egy természetes szívású, 2,0 literes benzinmotor 141 lóerővel. A legtöbb időben ez csupán a start-generátort hajtja, hogy töltse az 1,05 kWh-s akkumulátort, vagy táplálja a 181 lóerős villanymotort.
A motor a fő hajtóerő, ezért a rendszer teljesítménye megegyezik a motor teljesítményével. A motor használata általában a leghatékonyabb módja a közlekedésnek. Az egyetlen kivétel az autópályás haladás, ezért az elektronika képes egy kuplungot működtetni a váltóban, amely lehetővé teszi, hogy a motor közvetlenül hajtsa a kerekeket egy egyszerű sebességváltó fokozaton keresztül.
A Mk11 Civic egy sokkal áramvonalasabb megjelenésű autó, mint sok elődje, és ez egyáltalán nem véletlen. A Mk10 Civichez képest 35 mm-rel hosszabb a tengelytávja, viszont 20 mm-rel rövidebb a hátsó túlnyúlás, és csökkentették az összmagasságát is. Az A-oszlop alapja 50 mm-rel hátrébb és 25 mm-rel alacsonyabban van, így teljesen megszűnt az a kis MPV-szerű megjelenés, amit a Civic korábban viselt.