A legjobb házi készítésű gyomirtó

Ez a házi készítésű gyomirtó egy biztonságos, olcsó és hatékony alternatíva a gyomok kiirtására káros vegyszerek használata nélkül. Egyszerű háztartási hozzávalókkal és egy gyors elkészítési módszerrel pillanatok alatt megszabadíthatja kertjét a nem kívánt gyomoktól. Hozzávalók (500 ml-hez) 500 ml víz, 1 evőkanál só, 1 evőkanál szódabikarbóna, 5 evőkanál folyékony mosogatószer.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az úton azonnal érezhető, amikor bekapcsolod az e-Pedal rendszert. A jobb oldali pedál nagyobb ellenállást ad, így keményebben kell nyomnod, ha gyorsan akarsz haladni. Ha viszont felengeded a pedált, a sebesség simán, fokozatosan csökken.

A legtöbb vezetőnek pár óra kell, hogy megtanulja, hol kell felengedni a pedált, hogy megálljon a piros lámpánál vagy a kereszteződésnél – a fékezés annyira erős, hogy eleinte előfordulhat, hogy korábban állsz meg a kelleténél. De ha hozzászoksz a rendszerhez, azon fogsz gondolkodni (ahogy mi is tettük), hogy miért nincs az e-Pedal alapértelmezett beállításként, és miért kell manuálisan bekapcsolni.

A kormányzás is tökéletes a városi közlekedéshez – könnyű, de elég pontos ahhoz, hogy magabiztosan tudd pozícionálni az autót. Bár a rugózás feszes – ilyen nagy akkumulátorcsomag esetén ez elkerülhetetlen, hogy az autó testmozgását kordában tartsa –, a Leaf kellően kifinomult, különösen testvérmodelljéhez, a Qashqai-hoz képest, és jól kezeli a nagyobb kátyúkat. Csak az igazán éles úthibák jutnak be az utastérbe, miközben a feszes futómű miatt az autó nem dől túlzottan kanyarodás közben.

A városon kívül igazán értékelni fogod, mennyire csendes a Leaf. A Nissan állítása szerint 30 százalékkal halkabb, mint a hasonló méretű, belső égésű motoros riválisai, és ezt el is hisszük. Az abroncshang néha hallható, de csak azért, mert egyébként az autó olyan nyugodt és kiegyensúlyozott.

Az elektromos autók egyik legnagyobb vonzereje, hogy mennyire olcsón lehet őket üzemeltetni. A vezetési és töltési szokásoktól függően jelentősen kedvezőbb lehet a költségük, mint egy hagyományos benzin- vagy dízelautóé.

Ha a kocsi orrán lévő töltőnyílás alatti konnektorba dugod be az autót, akkor egy hagyományos háztartási háromtűs konnektorral 21 óra alatt töltődik fel teljesen üres állapotból. Egy 7 kW-os otthoni falitöltővel ez az idő 7,5 óra, míg egy 50 kW-os gyorstöltővel 60 perc alatt 20-80 százalékra lehet tölteni az akkumulátort.

A Leaf e+ töltési ideje hosszabb a nagyobb akkumulátor miatt. Egy hagyományos konnektorból akár 32 órát is igénybe vehet a teljes feltöltés, míg egy falitöltővel 11 óra szükséges, ezért ha teljesen lemerült akkumulátort töltesz éjszaka, érdemes minél előbb csatlakoztatni, hogy biztosan teljes töltést kapjon. Egy 50 kW-os gyorstöltővel 20-80 százalék közötti töltés körülbelül másfél órát vesz igénybe.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük