A tűz kitörésekor a mozdonyvezető nem várt a segítségre: saját kezűleg kezdte oltani a tomboló tüzet egy porral oltóval. Közben a helyi önkéntes egységek és a füzesabonyi hivatásos tűzoltók is villámgyorsan a helyszínre érkeztek, hogy megakadályozzák a teljes szerelvény megsemmisülését. A helyszínről készült felvétel a közösségi médiában is futótűzként terjedt.
Ötven ember tartózkodott a vonaton!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Subaru XV formatervezésének finomítása olyan, mintha a szabójától azt kérnéd, hogy szorosabb derekat varrjon egy régi ballonkabáton. Bár a megjelenés nem feltétlenül a legnagyobb vonzereje a modellnek, mégis elmondható, hogy kellemesen néz ki.
A szélvédő most meredekebben dőlt, és a tető hátsó szakaszát is lejjebb vitték, miközben a Subaru állítja, hogy ez nem befolyásolta hátrányosan a belső teret. Az autó eleje is sokkal markánsabb lett, a krómozott díszítések helyett fekete elemeket találunk, és az élek, szögek is sokkal határozottabbak, mint korábban. Összességében egy jó lépés, ami határozottabbá tette a megjelenést.
A legnagyobb változás azonban a szem előtt rejtve marad. Az Impreza után a XV a második modell, amely az új, rendkívül erős Subaru Global Platformra épül, amelyet a cég 1 milliárd dollárnyi befektetéssel fejlesztett ki. Ez a platform állítólag 70%-kal merevebb, mint az előző XV-é, és olyan stabilitást kínál, amely kiemelkedik az osztályában. A platformra egy 1.6 literes vagy 2.0 literes boxermotor kerül, a Subaru SAWD (Symmetrical All-Wheel Drive) hajtásrendszere pedig alapértelmezettként 60:40-es elosztású, elöl-hátul.
Fontos megemlíteni, hogy az Egyesült Királyságba nem érkeznek dízelmotorok, és az itt tesztelt nagyobb, 2.0 literes benzines motor 154 lóerőt és 145 lb-ft (197 Nm) nyomatékot ad le, egy Lineartronic CVT váltón keresztül, amely hét „sebességgel” működik.
A nagy vonzerőt az adja, hogy a XV teljes állandó összkerékhajtású SAWD rendszere a legfontosabb eleme az autó népszerűségének. A Subaru X-Mode és Hill Descent Control rendszerei a motor, váltó és fékek segítségével osztják el a teljesítményt, hogy biztosítsák a tapadást meredek, csúszós felületeken.
A XV emellett a Subaru legújabb EyeSight biztonsági technológiájával is rendelkezik, amely a cég állítása szerint 40%-kal csökkentette a balesetek számát Japánban. A rendszer tartalmazza a sávtartó asszisztenst és az automatikus vészfékezést is.