A poszt szerzője szerint a rendezvény törlését főként idősebb emberek kérték, akik zajosnak, költségesnek és feleslegesnek tartják az ünnepi eseményt. A fiatal ugyanakkor hangsúlyozta: nem a nyugdíjasokat okolja elsősorban, hanem a helyzet abszurditására akarta felhívni a figyelmet.
A poszt rövid időn belül komoly vitát váltott ki.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A teljesítményadatok a következők: a hibrid (FWD) 212 lóerővel 9,6 másodperc alatt gyorsul 0–62 mph-re (kb. 100 km/h), az AWD változat 9,8 másodperces sprintre képes, míg a plug-in hibriddel szerelt modell 250 lóerőt kínál és 9,3 másodperc alatt éri el a referenciasebességet – a végsebesség mindhárom változat esetén 112 mph, ami kb. 180 km/h-nak felel meg.
Városi környezetben a magas üléshelyzet jó kilátással segíti a manőverezést, a kormányzás könnyed, a parkoláshoz elöl-hátul szenzorok és tolatókamera tartozik. A tükrökben lévő kamerák használatakor a műszerfalon láthatjuk az oldalt, ami hasznos funkció. Kevésbé kényelmes lehet a gyakori figyelemfelhívás, ha a sofőr nem előre néz – ez zavaró lehet kereszteződésnél. A plug-in változat csendes és kifinomult, amíg az akkumulátor töltöttsége megengedi; hivatalosan 54 kilométeres elektromos hatótávolság is szerepel.
A hátsó utakon is komfortos az utazás, az ütközésfigyelmeztetés viszont akkor is figyelmeztethet, ha a sebességhatárt csak 1 mph-val léptük túl. Az A- és B- kategóriás utakra jellemzően csendes és kiegyensúlyozott útfekvéssel reagál, bár a testhajlás nagyobb kanyarhaladáskor érezhető. A hibrid hajtáslánc nyomatéka jellemzően elektromos motorral indul, és akkor is elegáns, de gyorsításkor a motor és a váltó hangja kevésbé finom.
Autópályán menet közben halk és csendes az utastér, minimális szél- és útzaj mellett. A hibridet tartóssá teszi, hogy akár nagyobb sebességnél is vált motor és villany üzem között, amit a műszerfal zöld EV ikonja jelez. A GR Sport kivitel nagyobb felniket használva kissé keményebb rugózást kínál.
Üzemanyag-fogyasztás szempontjából a Santa Fe ideális városi használatra, de hosszabb országúti szakaszokon vagy vontatáskor egy dízel alternatíva hatékonyabb lenne. A tesztek szerint a PHEV akár 44 mpg-t is elér autópályán és 50-55 mpg-t városi környezetben. A hibrid CO₂-kibocsátása 155 g/km, az AWD verzióé 165 g/km, a PHEV pedig 38 g/km. Az FWD hibrid 41,5 mpg-t, az AWD 38,7 mpg-t ér el.