A rajongók ledöbbentek!

Egy TTOK bejegyzésben került napvilágra hogy mekkora rendetlenség övezi Lagzi Lajcsi-t! A rajongók nem hitték volna! Hangszórók össze vissza! Igé/yte/en terasz de a tucc tucc – szól – írták a rajongók!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Belső térben is vidám hangulat uralkodik. A Panda név bele van gravírozva az ülésekbe. A Fiat logó is ott díszeleg az ajtókárpitokon, amelyek részben újrahasznosított kartonokból készültek. Az ovális műszerfal a Fiat híres, torinói Lingotto gyárának tetején található tesztpálya ihlette, és egy kis eredeti Panda képe is megtalálható rajta.

Mindezek az apró részletek feldobják azt, ami egyébként akár unalmas és hagyományos is lehetne. Ha mindezek nélkül készült volna az autó, még olcsóbb lett volna, így a Fiat-nak kijár a dicséret, hogy ilyen jó egyensúlyt talált.

Nem túlzó, és nem is túl van felszerelve technológiával. Nem kerestem semmit, amit úgy éreztem, hogy szükséges lenne a bázis Red felszereltségben. Talán a La Prima modell fűtött ülései és hátsó kamera hasznosak lennének, de a 3000 fontos felár már eléggé borsosnak tűnik.

A 10,25 colos érintőképernyős infotainment rendszer egyszerű, tiszta grafikájú, és nincs túl sok funkció, amit először meg kellene tanulni használni.

A fűtés vezérlése a középső konzolon található gombokkal történik (emlékszel még ezekre?), a balra tekert gomb hűvösebbé, a jobbra tekert pedig melegebbé teszi a kabint. Ez biztosan nem fog elterjedni.

Bőséges tárolóhely van az autóban. A műszerfalba egy mély tálca van beépítve, ami különösen hasznos, és további tárolóhelyeket találhatunk magában a műszerfalban is – a sofőr oldalán három literes helyet.

Ez egy tágas autó is. Nem mondanám, hogy különösen légies, de sem a hátsó, sem az első ülésen nem szenvedsz helyhiányt. Átlagos magasságú vagyok, és bőven volt hely a térdemnek a vezetői pozícióm mögött, a fejem pedig nem ért a tetőhöz. A csomagtér is impozáns, 361 literes.

Egy hátrány a belső térben a kényelmetlen ülések. Az ülés meglehetősen kemény, és kicsit nyughatatlanul kell mozognod, hogy kényelmesen érezd magad. Nem vezettem túl hosszú ideig megszakítás nélkül, így hosszú utak során érdemes odafigyelni erre.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük