A rendeletet aláírták! Nyugdíjasok készüljetek!

Nyugdíjelőleget főként az év elején, január 1. és a valorizációs szorzószámok kihirdetése (általában március) közötti időszakban kérhet az, aki nyugdíjigényt nyújt be. Ilyenkor az előleg addig biztosít juttatást, amíg a végleges nyugdíjösszeg kiszámításához szükséges adatok nyilvánosságra nem kerülnek.
Előfordulhat máskor is, ha a múltbeli kereseti adatok beszerzése hosszabb időt vesz igénybe, például megszűnt munkáltató miatt. Ha a jogosultság megállapítható, az előleg folyósítása megkezdődik.
JANUÁRTÓL JÖN A VALÓDI VÁLTOZÁS:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ha valaha is vágyakoztál a Jaguar F-Pace után, de szeretted volna annak esszenciáját egy kisebb csomagban, akkor az E-Pace nem egészen az a modell, amit keresel. Ennek ellenére a Jaguar E-Pace kompetens szereplője a prémium kis SUV-k piacának, mivel vezethetősége kielégítő, megjelenése elegáns, és számos konfigurációban elérhető.

Összességében azonban nem igazán tud kitűnni az egyre erősebb versenytársak közül, még úgy sem, hogy egy modellfrissítés során javult a vezetési élmény, a hatékonyság és a fedélzeti infotainment rendszer. Mielőtt végleges döntést hozol, érdemes alaposan beülni és ismerkedni vele, mert a belső tér nem a legizgalmasabb, a fenntartási költségek pedig lehetnének kedvezőbbek is.

Ami a modellt illeti, az E-Pace különleges esete annak, amikor egy autó pályafutása közepén platformot vált – ezt a Jaguar Land Rover 2020-ban tette meg. Ez a döntés lehetővé tette, hogy bevezessenek egy új plug-in hibrid (PHEV) változatot, ami vonzóbbá tette az autót a céges vásárlók számára, és egyúttal orvosolta a korábbi változat gyengébb menetdinamikájával és elavult infotainment rendszerével kapcsolatos kritikákat.

Az új E-Pace a PTA platformra épül, amit a legfrissebb Discovery Sport és Range Rover Evoque modellek is használnak. Ez könnyebb és technikailag fejlettebb alapot jelent, de mindez nem látszik meg szabad szemmel az autó külsején.

Annak érdekében, hogy a frissítés kívülről is érzékelhető legyen, a 2021-es modell új első és hátsó lökhárítókat kapott, valamint új hűtőrácsot, lámpákat és keréktárcsákat. A belső tér is megújult kissé: új sebességváltókar, átdolgozott műszeregység és módosított középkonzol gondoskodik a jobb vezetői kényelemről. Ennél is fontosabb a vadonatúj 11,4 hüvelykes érintőképernyő a JLR Pivi rendszerével, és a 12,3 hüvelykes digitális műszeregység is frissült.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük