A testnevelés tanár drámája!

A fel/ételen a testnevelés tanár látható. Ezután azt látni, hogy egy férfi az üres teremben járkál, majd tu/kálni kezd a gyer/kek ho/mijai között, valamit zsebre t/sz, majd sietősen távozik az osztályból. A Blikknek a levél írója azt állította, hogy a testnevelő tanárnak nem ez volt az első ilyen jellegű cselekedete, sőt, a szertárban dohányzik és al/oho/t fo/yaszt.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Bentayga Hybrid, V8 és S modellek alkotják a kínálat gerincét, a csúcsváltozat pedig a nagy teljesítményű Bentayga Speed. Ez a nagy méretű SUV elsősorban négyüléses kialakítású, bár választható háromszemélyes hátsó üléspad is. A modell formaterve nagyrészt a 2012-es Frankfurti Autószalonon bemutatott EXP 9 F koncepció alapján készült.

A Bentayga karosszériájának alapját (a „body-in-white” állapotot) a -csoport szlovákiai SUV-gyárában, Pozsonyban szerelik össze – ugyanitt készülnek az Q7, a Cayenne és a Touareg modellek is. Míg ezek a testvérmodellek teljesen kész állapotban gördülnek le a gyártósorról, a Bentayga karosszériáit alumínium vázként szállítják át a Bentley crewe-i üzemébe a végső összeszereléshez.

A motorokat szintén Crewe-ban szerelik össze, ott fejezik be a karosszériákat, valamint ott varrják, fűrészelik és polírozzák a páratlan minőségű bőr és fa belső elemeket is – ezáltal a Bentayga valóban egyedi kidolgozottsággal büszkélkedhet, ami méltó a híres brit márkához.

Alig hallani szélzajt, és a légrugózás puha menetkomfortja finoman simítja el az úthibákat, bár a törött, egyenetlen felületek rázkódást küldenek az utastérbe – ez jellemző a levegős felfüggesztésekre.

Kanyarban azonban a Bentley olyan fürgén és kiegyensúlyozottan reagál, mintha feleakkora lenne. Négyféle vezetési mód közül lehet választani: Comfort (komfort), Bentley, Custom (egyéni) és Sport. Utóbbiban a légrugók megfeszülnek, és a Dynamic Ride (dinamikus gördülés-szabályozás) rendszer laposan és stabilan tartja az autót a kanyarokban. Ugyanakkor a tesztautó kemény fékezéskor nehézkesen viselkedett: a nyomatékvektorozás és az 2 440 kg-os önsúly együttese túlterhelte a négytárcsás fékrendszert, még közepes igénybevétel mellett is.

Ha letérünk az aszfaltról, a Bentayga magabiztosan veszi a sáros, nehezebb terepeket is. Nem olyan kifinomult terepjáró, mint egy Range Rover, de a változtatható hasmagasság, a fejlett összkerékhajtás és a lejtmenet-szabályozó kombinációja olyan helyekre is eljuttatja, ahová kevés luxusautó képes eljutni.

Az autózás szerelmeseinek a Bentayga V8 a legjobb választás – a motor karakteres hangon szól, elképesztő teljesítményt nyújt, és a W12-höz képest csekélyebb tömegének köszönhetően fürgébben viselkedik a kanyarokban. A ZF nyolcfokozatú automata sebességváltó finoman kapcsol, de manuális módban villámgyors váltásokat is lehetővé tesz. A teljesítmény nem minden: autópályán haladva a V8 képes négy hengerét lekapcsolni az üzemanyag-takarékosság érdekében.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük