Lilu, Steiner Kristófnak adott interjúban elmondta: „Álmomban meghaltam, pedig azt mondják, hogy álmában nem hal meg az ember. Én láttam magam, és ott volt a két gyerekem és a férjem. Olyan volt, mintha be lettem volna zárva egy üvegvalamibe. És akartam mondani, hogy itt vagyok, ne sírjatok, szeretlek titeket, és főzök vacsit. Ez az érzés nagyon sokáig, hetekig velem maradt, hogy beszélek hozzájuk, és nem hallják”
EKKORA A BAJ? BIZONY ELÁRULTA AZT IS:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Minden Trafic 80 literes tankkal rendelkezik, így elméletben több mint 600 mérföld megtétele lehetséges egy tankkal. A kipufogógáz-tisztítást AdBlue oldattal végzik, melynek tartálya 25 literes és néhány ezer mérföldenként újratöltendő.
Az E-Tech verzió 52 kWh-s akkumulátorral érkezik, amely kisebb a Ford E-Transit Custom 64 kWh-s egységénél, így kisebb a hatótáv is. A töltési idő váltózó: 3,7 kW-os fali töltőn 12 óra, 7,4 kW-on 5,5 óra, gyorstöltővel pedig kevesebb mint egy óra a 15-80%-os töltés.
A Renault három év vagy 100 000 mérföld garanciát ad, és szolgáltatási intervallumai 24 000 mérföld vagy két év. A PRO+ kereskedői hálózat segít minimalizálni a leállásokat.
Az árak a belépő, 1.3 literes mild-hibrid Acenta Premium változattól kezdődnek, ami éppen csak meghaladja a 30 000 fontot, egészen a csúcskategóriás Tekna+ kivitelig terjednek, amely már körülbelül 43 250 fontba kerül, és vagy teljes hibrid hajtással, vagy egy 154 lóerős mild hibrid, négykerék-meghajtásos, automata váltós verzióval érhető el. Bár a legdrágább modellek átlépik a 40 000 fontos adózási küszöböt, egyébként az ár, üzemanyag-fogyasztás és teljesítmény terén a Qashqai vetélytársaihoz hasonlóan teljesít.