„Valaki be/ob/tt hozzánk valamit, amitől föl/yull/dtak a kukák, és a kocsit úgy vittem ki a kapun. Most hívtam a rendőrséget” – mondta. A helyzetet különösen súlyossá tette, hogy Aurelio ki/lá/ya, Szofi is a házban volt a gy/jto/atás idején. A celeb ezt egy keserű, d/hös üzenetben üzente annak, aki bedobta a gy/jtóa/yagot: „Hallod, itt van a gye/ekem a házban! Gratulálok…”
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 407 kínálata sokkal meggyőzőbbnek bizonyul, különösen dízel fronton. A modellválaszték több sima járású, kulturált dízelmotort vonultat fel, amelyek messze népszerűbbek a vásárlók körében, mint a kevésbé meggyőző benzines verziók – nem véletlen, hogy a 407-esek mintegy 80 százalékát dízelmotorral adják el. A palettán megtalálható a 1,6 literes, a 2,0 literes és a 2,2 literes HDi egység is, amelyek olyan finoman működnek, hogy a vezető szinte megfeledkezik róla, hogy ezek bizony dízelmotorok. A csúcson ott van a 2,7 literes V6-os dízel, amelyet a Jaguar márkával közösen fejlesztettek, és amely régóta híres kifinomultságáról és erőteljes, könnyed gyorsításáról.
A futómű tökéletesen illeszkedik ezekhez a finom motorokhoz: a 407 igazán nyugodt, kellemes partner, amely egyszerre kényelmes a város rosszabb minőségű útjain és magabiztos nagy sebességnél. A rugózás és a kezelhetőség közötti kompromisszum szinte hibátlannak mondható. Ha a vezető erősebben kezdi hajtani, a 407 váratlanul lelkes oldalát is megmutatja: a gyors, éles kormányreakciók miatt kifejezetten élvezetessé válik a vezetése. Igaz, az elektronikus menetstabilizáló rendszer talán túl óvatos, és hajlamos a kelleténél korábban beavatkozni.
