A csütörtöki részben hatalmas csa/ást követtek el a Bódi tesók! Amikor a képet kellett keresni egy történelmi filagóriában egy idegen oda ment és megmutatta miről van szó! A rajongók fel vannak há/orodva! Amikor Ördög Nóra megkérdezte a fiúkat, hogy milyen érzés az újabb győzelem, az ikrek elmondták, hogy azért nem akarják túlzásba vinni az örömködést mert sejtették hogy ki/árás járhat!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár a Sport Tourer elsősorban a praktikusságról szól, a vezetési élményben sem marad el a ferdehátú Clio mögött. Könnyű és pontos kormányzás, jól hangolt futómű és kellemes rugózás jellemzi – városban és országúton egyaránt komfortos társ. A motorkínálat négy opcióból áll: egy 1.2-es szívó benzines, egy 1.2 TCe turbós benzines, egy csak automata váltóval elérhető 1.6-os benzines, valamint a jól ismert 1.5 dCi dízel 88 lóerővel. A turbós benzines és a dízel motor azoknak ajánlott, akik rendszeresen kihasználják a bővített csomagteret, hiszen ezek nyomatékosabbak, jobban bírják a terhelést.
Az elérhető motorok közül a legkiegyensúlyozottabb választás az 1.2 TCe turbós benzines, amely élénk teljesítményt, alacsony fogyasztást, és kedvezőbb árat kínál a dízelváltozathoz képest – utóbbihoz képest több mint ezer fonttal olcsóbb. A Dynamique TomTom felszereltség ár-érték arányban kiemelkedő, hiszen számos kényelmi extrát kínál, míg a belépő szintű Expression+ változat is már elfogadhatóan felszerelt.
Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy a Sport Tourer ára a 13–17 ezer fontos tartományban mozog, amely már közelít a kompakt családi autók (például Renault Mégane vagy Ford Focus) árszintjéhez. Ezért érdemes átgondolni, valóban jobban megfelel-e az igényeinknek egy szupermini kombi, mint egy tágasabb, magasabb kategóriájú ötajtós modell.