Bejelentették! Ezt kapják a nyugdíjasok a következő nyugdíj mellé!

<

A 30 ezer forint értékű juttatás többféle címletű, nyomtatott utalvány formájában jut majd el a nyugdíjasokhoz. Ezeket a kormány még az ősz folyamán kézbesíti, és felhasználásuk széles körben lehetséges lesz: elfogadják majd a helyi kisboltok, a nagy áruházláncok, piacok és az őstermelők is. A kormány jelenleg a szükséges jogszabályi háttér kidolgozásán dolgozik, a kapcsolódó törvényjavaslat benyújtása után indulhat az utalványok nyomtatása.
EZ LESZ AZ ÁFA VISSZATÉRÍTÉSSEL:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az üzemanyag-fogyasztás, a CO2-kibocsátás és a fenntartási költségek tekintetében a Renault Megane-ok jó gazdaságosságot kínálnak, ami a cég motorpalettájának lecsökkentéséből fakad. A kínálatban megtalálható egy 1,6 literes benzines motor, amely 109 lóerőt ad és 40,9 mpg fogyasztást produkál. Emellett van egy turbós 1,2 literes benzines, amely 114 lóerős és 53,3 mpg-t, mindössze 119 g/km CO2-kibocsátással. A kínálat csúcsán egy 2,0 literes dízelmotor áll 163 lóerővel és 50,4 mpg fogyasztással. A dízelmotorok között megtalálható még egy 1,5 literes, 109 lóerős egység is, amely 80,7 mpg-t tud, illetve egy 1,6 literes 128 lóerővel. A Renault kiváló 4+ szervizcsomagja magában foglalja a karbantartást, a garanciát, az útmenti segítséget és a finanszírozást, így a Megane az egyik legolcsóbb fenntartású kupé a piacon.

A belső tér, a dizájn és a technológia terén a harmadik generációs Megane 2008-ban debütált. Nem olyan azonnal felismerhető, mint elődei (elveszítette a híres hátsó formát), de az áramvonalas vonalak és a éles, stílusos fényszórók egy olyan autót alkotnak, amely egyszerre egyedi és karakteres. Egy alapos ráncfelvarráson esett át 2012-ben, amely modern elemeket hozott, mint az LED-es menetfények és fényes fekete díszítő betétek, míg a sportos GT Line változatok még feltűnőbbek az antracit színű könnyűfém keréktárcsáknak köszönhetően. Ugyanakkor vannak figyelmet igénylő pontok is: a belső tér egyszerű kialakítása nem éri el a Hyundai Veloster által kínált minőséget, de vetekszik a Toyota GT-86 olcsóbb kiviteleiével. A ráncfelvarrás során némi sportosabb hangulatot kapott az utastér, a sztereó kezelőszervei frissültek, és a felszereltségi szintek is emelkedtek az egész kínálatban.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük