Úgy tudja, hogy a lakossági fogyasztók havonta 5 köbméterig rezsi csökkentett áron jutnának vízhez, a felesleges rész pedig a gáz- és áramdíjhoz hasonlóan piaci alapon lenne meghatározva. A díjak nagyjából 100 és 500 forint/köbméter között változnak. De nem zárta ki annak lehetőségét sem, hogy akár tízszeres különbség is előfordulhat, mert vannak szélsőséges esetek, például egy kis faluban maradhatott 67 forintos vízdíj, máshol pedig akár 670 forintos is lehet.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A különleges háromhengeres motor bár hatékony de, a rendszer végül nem fogyaszt olyan jól, mint kéne neki! A domboldalon lassú haladás közben a villanymotoroknak szükségük van áramra, viszont az országúti szél- és gördülési zajok elmaradnak, így a motor kellemetlen hangja szűretlenül áramlik be az utastérbe. A két villanymotor szépen megbirkózik a nagy testtel, és elvileg 7 másodperc alatt megvan a 0-100-as gyorsulás – hétüléses változatnál 7,2 másodperc alatt. Ez jól hangzik, de a gyakorlatban az E-Power rendszer inkább feleslegesnek tűnik. A soros hibridrendszerben az energia annyi veszteséggel áramlik át, amennyi a különleges belső égésű motoron nyerhető, így a fogyasztás végül ugyanolyan magas, mintha egy normál, nagylöketű dízelmotor lenne benne.