A győzelem után sokakat érdekelt, mihez kezdenek ekkora összeggel. A testvérpár a Blikknek mesélt arról, hogyan osztották fel a pénzt. Elmondásuk szerint fele-fele arányban döntöttek: Hunor befektette a maga részét, és azóta már meg is duplázta a nyereményét, míg Megyer inkább a családra és a közös jövőjükre gondolt — a házuk tervezésére és egy jól megérdemelt nyaralásra költött. AZONBAN ÚGY ALAKULT HOGY VISSZA KELL ADNI A NYEREMÉNYÜKET! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A finom működés összességében meggyőző, bár némi menetzaj hallatszik be, ami némileg rontja az élményt. Ennek ellenére a RAV4 fürgébbnek érződik, mint amit 1600 kg-os tömege sugallna.
Az eredeti Toyota RAV4 valóban a magas építésű „hot hatch” hírnevét élvezte, ám – ahogy ez gyakran történik – a versenytársak idővel utolérték, sőt néha túl is szárnyalták képességeiben. Ugyanez történt a harmadik generációval is, amely már lemaradásban van olyan tehetséges versenytársakhoz képest, mint a Skoda Yeti vagy akár a Nissan Qashqai, legalábbis ami a vezethetőséget illeti.
Ennek ellenére a RAV4 meglepően élvezetes vezetési élményt nyújt, főleg ha figyelembe vesszük a 1600 kg-os saját tömegét. Kanyarodáskor alig dől meg, és bár egyenes úton kényelmes, a rugózás a kanyarokban is kontrollált marad. A határon azonban alulkormányzottság jelentkezik – néha hamarabb, mint azt várnánk –, és a mesterséges érzetű kormányzás nem mindig ad megfelelő visszajelzést, ami kissé rontja a magabiztosságot vezetés közben.