Buszbaleset történt kora reggel

A szegedi tűzoltók áramtalanították a járműveket, az egyik sofőr viszont be/agadt a roncsba, őt fe/zít/vá/Ó segítségével kellett kiemelni. A sándorfalvi utat teljes szélességében lezárták. A közlekedés és buszjáratok várakozni kényszerülnek a helyszínelés és a mentés idejére. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Musso nem rendelkezik motorleállító–indító rendszerrel, sem alapfelszereltségként, sem feláras opcióként, ami kifejezetten érthetetlen döntés. Ez az egyszerű, mégis hatékony üzemanyag-takarékos megoldás ma már gyakorlatilag az összes fontosabb rivális modellnél alapvetőnek számít a KGM szegmensében, így ennek hiánya egyértelmű hátrányt jelent a mindennapi fenntartási költségek szempontjából. Városi forgalomban és gyakori megállásoknál ez a funkció számottevően csökkenthetné a fogyasztást, ezért a Musso ebből a szempontból már az indulásnál versenyhátrányba kerül.

Ezt a gyengébb hatékonyságot részben ellensúlyozza a nagyméretű, 75 literes üzemanyagtartály, amely lehetővé teszi, hogy egy tankolással akár közel 500 mérföldes hatótávot is elérjen az autó. Ugyanakkor, mint a legtöbb pick-up esetében, az aerodinamika jelentős szerepet játszik a fogyasztás alakulásában, és ezen a téren a Musso nem áll túl jól. A nagy homlokfelület, a magas karosszéria és az olyan abroncsok, amelyeket inkább tapadásra, mint alacsony gördülési ellenállásra terveztek, mind rontják a hatékonyságot, különösen autópályás tempónál.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük