Curtis azzal feszített hogy épen régen m/t szí/ott f/l és milyen sze/eket fog/asz/ott. A stúdió közönsége pedig vegyes érzésekkel fogadta a látottakat: volt, aki nevetett, mások értetlenül álltak a performansz előtt. Vagyis Curtis dr/g/s múltjával hozakodott elő. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot nem próbál sportkocsinak tűnni, így a tulajdonosokat valószínűleg nem éri csalódás a mérsékeltebb egyenesfutási gyorsaság miatt. A nyers dinamika itt nem elsődleges szempont, viszont előzéskor érdemes körültekintően tervezni, mert a teljesítmény leadása nem robbanásszerű, és a gyári automata váltó sem reagál elég gyorsan. Inkább finoman, kiszámítható tempóban halad, mintsem hevesen ugrik egyik helyzetből a másikba. Az autópályára és hosszabb, kényelmes utazásokra hangolt karakter itt is visszaköszön.
Az úttartás és a futómű működése többnyire meggyőző: a Peugeot elegánsan siklik a legtöbb útfelületen, szépen elnyeli az egyenetlenségeket, és általánosságban véve megnyugtatóan stabil. A karosszériadőlés alig észrevehető, és még erőteljesebb kanyarvételnél sem hajlamos alulkormányzottságra – nagyon komoly terhelést kell adni ahhoz, hogy a határait megközelítse. Ugyanakkor, amikor valaki lendületesebben, dinamikusabb stílusban vezetné, a 407 Coupé kissé esetlenebbé válhat.
