Amikor azok a bizonyos a szavak elhangzottak, elkezdtem érzelmileg eltávolodni Kármentől. Ez olyan, mint egy tűz, ami lassan-lassan kialszik: amíg van benne parázs, addig küzdök a kapcsolatért, mert még él bennem a törekvés. De amikor a parázs is kihűl, a vágy a folytatásra is megszűnik – mondta őszintén a férfi. MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
De vajon érződik-e a különbség a Renault 5 és az Alpine A290 között? A rövid válasz: határozottan igen. Még ha figyelmen kívül hagynánk is a nagyobb teljesítményt, már a kormányzásnál is egyértelmű a különbség. Az Alpine kormánya gyorsabb áttételű, és pontosabb visszajelzéseket ad középállás környékén, ráadásul nagyobb ellenállást is tanúsít – ettől sokkal élénkebb, közvetlenebb vezetési élményt nyújt. Bár nem mondható, hogy a kormány „tele lenne érzéssel”, mégis jobban bevonja a vezetőt. A felfüggesztés hangolása szintén figyelemre méltó: szilárd, de nem kényelmetlen, és a keményebb alapbeállítás ellenére sem válik zötyögőssé vagy idegesítővé.
A vezető négyféle üzemmód közül választhat – Save, Comfort, Sport és Personal –, amelyek a motor teljesítményleadását, a kormányzási karakterisztikát és még a mesterséges motorhangot is módosítják. A kormányon található egy kis kék kapcsoló, amellyel a visszatöltés mértéke szabályozható: négy fokozatban állítható, az erős, szinte egy pedálos vezetéstől egészen a teljes „guruló” üzemmódig.
