Gáspár Győző, Evelin édesapja kétségbeesetten mesélt a Beköltözve Hajdú Péterhez című műsorban a drámai éjszakáról. „Azonnal kórházba vittük, mert iszonyúan rosszul volt. Aztán jött a hidegzuhany: valaki valóban megm/rgezte a lányomat.” Győző elmondta, hogy ő maga még mindig nem tért magához a sokktól:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az új Santa Fe a korábbi generáció alapjaira épít, amely meglepő módon platformváltáson ment keresztül élete közepén, így nem mondható igazán elavultnak. Az N3 platformot a Kia Sorento is használja, így a két koreai SUV motorválasztéka meglehetősen hasonló.
A motorpalettán központi szerepet kap egy hagyományos hibrid és egy plug-in hibrid, amelyek mindketten egy turbófeltöltős, 1,6 literes négyhengeres motort alkalmaznak, 158 lóerővel és egy elektromos motorral, mindezt egy hatfokozatú automata váltóval. A hibridhez 58 lóerős villanymotor, míg a PHEV-hez 90 lóerős egység tartozik.
A Hyundai-nak különös kapcsolata van a márkájával. A kormánykeréken már nem látható a logó, viszont a fényszórók büszkén viselik a márkát egy H betű formájában, amely nappali menetfényként világít, és sárgára vált, hogy irányjelzőként működjön. Az LED fényszórók nem adaptívak.
Míg a Kia Sorento kizárólag összkerékhajtással kapható (mechanikai rendszer, amely osztóművet és kardántengelyt használ, szemben azokkal a hibridekkel, amelyek hátsó tengelyen elhelyezett motorral működnek), addig a Hyundai olcsóbb, elöl hajtós hibrid változatot is kínál. Az összes dízelmotort megszüntették, így ha vontatóautóra van szükség, érdemes máshol keresgélni, mivel mindkét hibrid modell vonóereje 1100 kg-ra van korlátozva.
Műszakilag az új Santa Fe nem nagyon tér el a régebbitől, de a Hyundai szerint a felfüggesztési elemeket finomhangolták, hogy javítsák az útfelületek elszigetelését, és a kormányzást is újrahangolták a középállás érzékelhetőségének javítása érdekében.
Ez elsősorban egy dizájn- és belsőtér-frissítés. Az egész autó 45 mm-rel hosszabb lett, hogy több belső teret kínáljon, de szerencsére az össz szélesség nem nőtt, így továbbra is 1900 mm maradt tükrök nélkül.
Ahogyan azt sok Hyundai modellnél láthattuk, a márka nem igazán értékeli a dizájn folytonosságát. Az új Santa Fe markánsan eltér a korábbi változattól, szögletes formákat ötvözve, és valamivel nagyobb Volvo 240-ra emlékeztet. Mint ahogy a svéd „téglalap” hívei tudják, ez egy praktikus forma, amely maximalizálja a csomagtér és a kilátás terjedelmét (a Hyundai szerint a negyed üvegek 48%-kal nőttek). Mindenesetre kiemelkedik a modern, kavicsos formájú autók közül.