A TV2 stúdiójában érezni lehetett a feszültséget, minden páros maximálisan odafigyelt az elmúlt héten, hogy elérjék a céljukat. A show azonban nem csak örömökkel volt teli. Egy párosnak búcsúznia kellett a többiektől. Mutatjuk mi volt a csa/ás!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Maserati kétmotoros hajtásrendszerrel és az összesen 550 lóerős teljesítménnyel a Folgore a legnagyobb teljesítményű Grecale, amit megvásárolhatsz. Bár nem olyan gyors egyenes vonalban, mint a V6-os Grecale Trofeo, még mindig meglehetősen gyors, mindössze 4,1 másodpercre van szüksége a 100 km/h eléréséhez.
A teljesítmény viszonylag progresszív és könnyen adagolható, de még egyenes vonalban is úgy tűnik, hogy túl sok a futómű számára. Ha alacsony sebességnél rálépsz a gázra, az első kerekek megkapaszkodnak, miközben az orr felemelkedik és leválik róluk. Erősen kell tartani a kormányt is, hogy a sávban maradj, mivel a Grecale Folgore nyomatéktolásban hasonlít egy sportos kisautóra, amely az agresszívebb oldalon helyezkedik el.
A vezetési módokat a gyönyörű, keskeny peremű kormánykeréken található forgóváltóval lehet állítani.
A Maserati a Grecale Folgore-ba szintetikus „motorhangot” szerelt, mert „minden Maseratinak hangot kell adnia”. Ez aggasztott minket, mivel az Abarth 500e hangszórója idegesített, de szerencsére itt nincs olyan monoton, művi égési hang. Ehelyett a Grecale Folgore inkább úgy hangzik, mint bármely más elektromos autó, de a hang intenzitása és hangerőssége változik, reagálva arra, hogyan vezetsz. Nem lehet kikapcsolni, de kellemesen diszkrét, és sebesség mellett a háttérbe olvad.
A Folgore megőrzi a nagy fém kormányváltókat a benzinmotoros verziókból. Természetesen már nincs váltó, amit kapcsolgatni kellene; most már a regeneratív fékezést vezérlik.
A regenerációs fék hatása a szabad gördülés módja és egy erősebb fékező mód között állítható. Még a legerősebb módban is könnyen irányítható, és az autó simán vezethető. Igazából nincs valódi egypedálos üzemmód, azonban mindig szükséges a fékpedál a teljes megálláshoz. Szerencsére a fékérzet kiváló, és könnyen modulálható, akár a városban, akár gyorsabb úton haladsz.