Egyszer, amikor mentem be mamához ki volt kö/ve mi/dkét k/ze, kérdeztem miért, a válasz az volt, hogy próbálta leszedni az ágyneműhuzatot, vagy ilyesmi. Ez sem olyan ok, amiért le kéne kötözni, de hogy a bal bénult kezével miért tették ezt, senki nem tudta megmondani. Volt még hátra pár vizsgálati eredmény, amit meg kellett volna várnunk, mert mindenképp otthon akartam tovább gondozni, de nem vártam meg, saját felelősségemre hazavittem, mert ekkor más sírva könyörgött, hogy tegyem meg. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Grand Scenic külső megjelenésében néhány crossover jellegű megoldás is visszaköszön – például a megemelt hasmagasság és az alsó karosszériát védő műanyag elemek –, de ami igazán stílusossá teszi, az a szélesebb kiállás és a hatalmas, 20 colos kerekek. Ezek a kerekek egyébként ugyanolyan méretűek, mint amilyeneket a luxuskategóriás Bentley Mulsanne is használ, és többféle dizájnban érhetők el, a betéteik pedig cserélhetők, így könnyen személyre szabhatók.
A belső tér formavilága nem olyan forradalmi, mint a külső megjelenés – valójában nagyban hasonlít a Renault Megane belsejére, kiegészítve néhány praktikus egyterűs megoldással. Az anyaghasználat inkább sötét tónusú, de az elrendezés elegáns, és összességében sokkal jobb minőségérzetet ad, mint az előző generáció. A csúcsfelszereltségű Grand Scenic modellek igazán gazdagon vannak ellátva extrákkal: elektromosan állítható, memóriás bőrülések, Bose hangrendszer, szélvédőre vetített kijelző (head-up display) és panorámatető is megtalálható bennük.
Renault szakított az előző modelleknél megszokott, középre helyezett sebességmérővel, és inkább hagyományos módon, a kormány mögé szerelte a digitális műszeregységet. Ez a döntés elsősorban a vezető kontrollérzetét kívánja javítani, viszont az alsó műszerfalban így kevesebb a tárolóhely. Az új műszerfal dizájnja összességében egyértelmű előrelépés, ám mégsem adja vissza teljesen azt a tágas, szellős érzést, amit például a Citroen Grand C4 Picasso belső tere tud nyújtani.
Mindezek ellenére a Grand Scenic modernebbnek, kiforrottabbnak és prémiumabbnak hat, mint korábban bármikor. Bár nem a legmerészebb belső térrel rendelkezik a kategóriájában, a praktikum és a kényelem jól érvényesül benne, és egyértelműen érződik, hogy a Renault egy családbarát, mégis elegáns egyterűt akart megalkotni.
Bár a piac egyre inkább az SUV-k felé tolódik, a Citroën C3 Picasso továbbra is megállja a helyét a kis egyterűek (supermini-MPV) szegmensében, és még mindig vannak riválisai, amelyek különböző módokon próbálnak versenybe szállni a C3 különc megjelenésével. A Ford B-MAX például tolóajtóival tűnik ki, ami különösen praktikus megoldás szűk helyeken, a Kia Venga a kategória egyik leghosszabb – hét évre szóló – garanciáját kínálja, míg a Honda Jazz ugyan kisebb méretű, de belső térkihasználásban felveszi a versenyt a nagyobb modellekkel is. A C3 Picasso azonban visszavág: kiemelkedő üzemanyag-hatékonyságot nyújt, motorjai pedig csendesek és finoman járnak, ami igazán kellemes vezetési élményt biztosít.
Ami azonban igazán megkülönbözteti, az a formatervezés. Akárcsak a nagyobb testvére, a C4 Picasso, a C3 is játékos, karakteres és olyan külsőt kapott, amit tényleg nem lehet mással összekeverni az utakon. A dizájnt Donato Coco álmodta meg – ugyanaz a tervező, aki az eredeti C4-et is megalkotta. A legszembetűnőbb része talán a három részből álló, körbeölelő első szélvédő, amely hatalmas üvegfelületet biztosít, és ha az opcióként elérhető panorámatetővel párosítjuk, a beltér rendkívül világossá és levegőssé válik. Ez nemcsak esztétikailag különleges, de a vezetői élményhez is sokat hozzátesz – még egy szürke, borongós napon is tágasnak és nyitottnak érződik az utastér.