Nikoletta családja teljesen összetört, és azóta sem képesek beszélni a tragédiáról. A Nagyhalászi SE adománygyűjtést indított számukra, mivel a fiatal n/ több szálon is kötődött a sportegyesülethez.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Land Rover elismeri, hogy egy Defender pick-up „technikai szempontból lehetséges” lenne, de továbbra is valószínűtlen, hogy elkészül. A Defender már rég elhagyta a hagyományos pick-up piacot, a JLR pedig túl kicsi ahhoz, hogy visszatérjen rá, és a Defender egy prémium jármű.
És ez a prémium státusz még inkább kiemelkedik az autó 2025-ös modellévi frissítésével, köszönhetően néhány választott belső teret érintő fejlesztésnek, amelyekről hamarosan szó lesz.
Úgy tűnik, hogy a Land Rover olyan belső teret célozott meg, amely egyensúlyoz a luxus és a hasznosság között. Nem könnyű feladat, de egészen jól eltalálták. Azok az expozícióval rendelkező karosszéria színű részek és csillagfejű csavarok, a nagy, széles műszerfal, a kapaszkodók és a kicsi műszerpanel mind az eredeti Defender-t idézik, de azok nem ismernék fel az anyagminőséget, valamint az összeszerelés pontoságát és finomságát.
Kevesebb nyilvánvalóan prémium felület található, mint amit egy Range Roverben, Land Rover Discovery-ban vagy az SUV konkurenciájának legluxusabb modelljeiben (például egy Q7 vagy Volvo XC90) láthatunk, de az anyagválasztások még így is kiemelik a Jeep Wrangler, sőt, még a Toyota Land Cruiser fölé, és az autó inkább tágasnak és levegősnek érződik, mintsem egyszerűnek.
Nem is csoda. A tükrök közötti szélessége 2105 mm, tehát ez egy elég széles autó, és ha megfelelően van konfigurálva, a kabin annyira tágas, hogy elfér benne egy középső ugróülés is a két szokásos elülső ülés között. Az ülések szélesek és barátságosak, amilyen nem túl tágas a kabin; de gyerekeknek vagy rövid utakra megfelelhet – bár valószínű, hogy legtöbbször laposan összehajtva fog pihenni, így széles középső konzolt alkotva.