Dráma a Sztárban sztárban!

Tilla megjegyezte, hogy azt nézze még a zsűri is állva tapsol neki. Tomi odapillantott és nagyon mosolygott, hiszen a zsűritagoktól csupa jó és igaz véleményt kapott végig a verseny folyamán. Azután a műsorvezetőtől, Tillától szépen elragadta a mikrofont és minden véleményt elmondott.Jelezte, hogy tényleg igaz barátságok alakultak, és mindannyian annyira boldogok, hogy itt lehetnek, hogy megmutathatják tudásukat a nézőknek. Bekiabálták hogy nem neked kellett volna kiesni aztán megtörtént a váratlan dolog! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Renault 4 E-Tech érkezésével a francia gyártó megalkotta azt a kisméretű elektromos autót, amely egyszerre modern és retró bájjal teli. Bizonyos értelemben az R4 ugyanazt a szerepet tölti be a Renault 5 E-Tech mellett, mint amit a Renault Captur jelent a Renault Clio számára: ugyanarra a platformra és hajtásláncra épül, mégis sajátos stílust és valamivel nagyobb praktikusságot kínál egy kis SUV-jellegű karosszériával.

Természetesen az új R4 ennél jóval több: vaskos vonalak és részletek utalnak az eredeti, hatvanas években bemutatott, legendás olcsó Renault kisautóra. Oldalról a sziluett ablakformája szinte teljesen megegyezik a klasszikus modellel, az ajtókba préselt domborítások is erre a típusra emlékeztetnek. A LED-es világítás elöl körbefutó fénykerettel és kerek nappali menetfényekkel, hátul pedig az első R4 ihlette függőleges lámpákkal idézi meg a múltat. Mindez modern SUV-elemekkel társul, például tetősínekkel és szögletes fekete kerékjárati ívekkel.

A lemezek alatt az R4 az AmpR Small platformot használja, akárcsak az R5, bár itt csak a nagyobbik akkumulátor érhető el. A karosszéria 222 mm-rel hosszabb az R5-nél, míg a tengelytáv 83 mm-rel nyúlik tovább, így a hátsó lábtér és a csomagtartó is tágasabb, mint a szuperminiben.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük