DRÁMA! Súlyos Baleset érte Magyar Péter gyermekét!

A fiú az MTK csapatával vett részt a rangos tornán, amikor egy szerencsétlen baleset következtében súlyosan megsérült a keze. A szülők sajnos nem tudtak azonnal mellette lenni: Magyar Péter épp Hollókőn vett részt egy korábban egyeztetett ünnepi eseményen. „Akinek van gyereke, pontosan érti, milyen gyomorszorító érzés, amikor egy másik országban, több mint ezer kilométerre tőlünk, altatás előtt áll a fiunk, és mi csak a telefon másik végéről szoríthatunk érte” – írta bejegyzésében Magyar.
Így van most:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A nagy méretű, hétüléses prémium SUV vonzó belső teret kínál, és sokat ad a pénzért, de a ritkán használt dízel soros hathengeres motor sokkal jobb, mint a PHEV.
Szokatlan kabin hangulat, különösen a Takumi felszereltségnél Hétüléses elrendezés sokoldalú és meglehetősen tágas
A dízel soros hathengeres érdekes, gazdaságos társ. A futás kissé nyugtalan, zajos, és zajos is.
Hiányzik a luxus zászlóshajó modellek mechanikai finomsága, különösen PHEV-ként. A benzin-elektromos modell nem éri el a versenyképes elektromos hatótávolságot és BIK adóalap-qualifikációt
Szép és kifinomult kinézet – hétüléses SUV-osztályban. A 6 hengeres dízelmotor erőteljes vonóereje Hátrányok: A PHEV verzió korlátozott elektromos hatótávolságú
A CX-80 valójában a CX-60 hosszabbított változata, 250 mm-t nyújtottak a tengelytávban. Lehet választani 6 vagy 7 üléses változatot, és felszereltségtől függően akár egy extra középső konzolt is elhelyezhetnek a második sorú „kaptáros székek” között, vagy nem, ha könnyebb „átjáró” hozzáférést szeretnél a harmadik sorhoz.
A vásárlók választhatnak 3,3 literes, 251 lóerős turbódízel motort, vagy 323 lóerős benzin-elektromos PHEV-t. Itt nem kínálnak alacsonyabb teljesítményű, hátsókerék-meghajtású, 197 lóerős dízelt, mint a kisebb modellben. Mindkét CX-80-as autó nyolcfokozatú automata váltóval rendelkezik, amely az elektronikus vezérlésű kuplungot használja a nyomatékváltó helyett. Elektronikusan vezérelt négykerékhajtás alapfelszereltség.
Az autó 3120 mm-es tengelytávja hatalmas: hosszabb, mint egy Volvo XC90-é, Kia EV9-é, BMW X7-é, vagy még egy hosszú tengelytávú Range Roveré is. Így parkolókban és manőverezés közben kicsit nehézkesnek tűnhet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük