A gyereket azonnal kórházba szállították, a rendőrségen pedig jelentették az esetet. A hatóságok megtalálták az csecsemő anyját is, akit gyermekb/nta/maz/s miatt őrizetbe vettek. A csecsemőbej szerencsére semmi baja nem esett, jelenleg a hatóságok vigyáznak rá. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A motor a semleges állásba kapcsolva van, hogy el legyen választva a hajtáslánctól, így az autó mindig elektromos árammal indul el. Annak érdekében, hogy elegendő akkumulátor legyen ehhez, a motor a generátort működtetni tudja semleges állásban. A váltóban fogaskerék-párosítókat használnak szinkronizálás helyett, míg az elektromos indítómotor-generátor felgyorsíthatja, lassíthatja és egyéb módon összehangolhatja a főtengely forgását, hogy simán kapcsolódjanak a fokozatok.
A Renault teljes hibrid E-Tech változata kisebb teljesítményű fő elektromos meghajtó motort használ, mint a plug-in hibrid verzió (48 lóerő a 64 lóerővel szemben), és 1,2 kWh-os meghajtó akkumulátort kapott a 9,8 kWh helyett.
A Renault szerint az Arkana az első olyan modellje, amely kizárólag hibrid hajtásláncokkal érhető el. Az itt vizsgált E-Tech egy teljes hibrid rendszer, míg az 1.3 TCe motor – amely régóta szerepel a Renault kínálatában – enyhe hibrid rásegítést kapott. Ez utóbbi kizárólag EDC duplakuplungos automata váltóval párosítható. Mindkét hajtáslánc háromféle felszereltségi szinten érhető el: Iconic, S-Edition és RS Line.
Természetesen kevesen határozzák meg a következő családi autójukat ilyen konkrét feltételek szerint, és ha valakit nem különösebben vonz az Arkana kupés tetővonalú SUV-stílusa, bőséggel talál alternatívákat. Az említett Nissan Juke vagy a Renault saját Captur modellje például olcsóbb opció, ám ezek cserébe kisebb belső térrel rendelkeznek. Ha viszont a költségvetés pár ezer fonttal emelhető, olyan prémiumabb SUV-k is szóba jöhetnek, mint a Hyundai Tucson vagy a Nissan Qashqai.
Hogy kiderítsük, az Arkana valóban újfajta, ideális kompromisszumot kínál-e méret és belső tér között a crossover kategóriában, vagy csupán különféle stíluselemek és hatások zavaros elegye, most teljes értékű tesztnek vetjük alá. Egyben azt is megvizsgáljuk, hogy az E-Tech hibrid hajtáslánc teljes értékű hibridként is olyan jól működik-e, mint ahogyan azt a múlt hónapban tesztelt Mégane plug-in változatánál tapasztaltuk.