Drasztikusa változik a nyugdíj januártól!

A pontos kifizetési időpontok ismerete segíti a nyugdíjasokat a pénzügyi tervezésben, különösen akkor, ha előrehozott vagy eltérő dátumokra esik az utalás. Az eltérések oka lehet ünnepnap, hétvége vagy a hónap végén jelentkező különleges kifizetések, például a 13. havi nyugdíj vagy kiegészítések.
MUTATJUK A PONTOS UTALÁSOKAT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Izgatottan várjuk a DS jövőbeli elektromos fejlesztéseit, mivel a DS 7 vitathatatlanul elektromos üzemmódban a legpihentetőbb a csendes haladásnak és a lineáris gyorsítási reakciónak köszönhetően. A tisztán elektromos hajtású, 10,4 másodperces 0-ról 100 km/órás gyorsulási idővel egyszerűen elveszíti a sportautó jellegét.

A nagyobb teljesítmény mellett a DS 7 360 nagyobb első fékeket is kapott a teljesítmény-átalakítás részeként. A 112 km/h-ról mért 45,0 méteres fékút mindössze 1,5 méterrel rövidebb, mint amit a DS 7 Crossback Puretech 225-tel 2018-ban mértünk. Mindazonáltal ez még mindig erős eredmény, és jobb, mint az Audi SQ5 Sportback esetében . A pedálérzet gyakran a Stellantis autók gyengesége, és bár a DS 7 pedálja puhább az ideálisnál, legalább elég könnyű modulálni a pedálmozdulatokat a sima fékezéshez. A 245-ös profilú Michelin-gumik bőséges tapadást biztosítanak, az adaptív lengéscsillapítók és az ültetett felfüggesztés pedig azt is jelenti, hogy a karosszéria dőlése is kordában marad. Teljes három fordulatnál végállástól végállásig a kormányzás a mai mércével mérve meglehetősen lassú, és bár Sport módban a rendszerek súlyozása kissé természetellenesnek tűnhet, mégis jól mutatja, milyen erősen nyomod az autót.
Az egyensúly is tökéletes: a DS 7 elég jól kanyarodik, és egy középső kanyaremeléssel feszesebb lesz az ív. A nem kapcsolható menetstabilizáló rendszer megakadályozza, hogy a dolgok izgalmassá váljanak, ami kissé frusztráló, de érthető.

Végső soron érezni lehet a tömeg irányváltásait, és a DS 7 mindig egy nehéz, túlnyomórészt elsőkerék-hajtású SUV-nak érződik, és nem rendelkezik egy BMW X3 vagy Kia EV6 természetesebb atletikusságával , de mindenképpen élvezetes az autózás.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük