Ebbe halt meg a két Magyar Katona!

AZ egyik, aki a főtörzsőrmester volt, aki az EUFOR békefenntartó misszióban, Szarajevóban teljesített szolgálatot.
A Honvédség egyik 29 éves szakaszvezetője viszont döbbenetes okok miatt halt meg!
MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az Austral új hűtőrácsot kapott, amely a Rafale-éra emlékeztet, és a központi logó körül gyémántmintákkal domborított. Emellett a márka félgyémánt formájú nappali menetfényeit is átültették az autóra, hogy összhangba kerüljön a hibrid testvérekkel, mint például a Renault Symbioz és a Captur.
A modern autókban gyakran idegesítő tolatást segítő sávtartó rendszer az Austral esetében jól működik, és könnyen ki is kapcsolható egy gombbal – más gyártók, vegyétek ezt példának. Ezek a módosítások kétségtelenül javították az Austral megjelenését, amely szerintem élesebb és sportosabb lett.
Az autó továbbra is a megszokott, 129 lóerős, 1,2 literes, turbós háromhengeres motorral érkezik, amelyet egy 67 lóerős villanymotor és egy 1,7 kWh-s akkumulátor egészít ki.

A „multimode” váltó megmaradt, de továbbfejlesztették a reakciókészség javítása és a holtjátékok kiküszöbölése érdekében. Az automata, kuplung nélküli váltó folyamatosan be van kapcsolva, és a szinkronizátorok helyett fogaskosaras kuplungok működnek benne.
A váltások lehetővé tétele érdekében a váltó üresbe kapcsolható, miközben egy kisebb villanymotor igazítja a motorfordulatot a váltó belső sebességeihez. Az is lehetséges, hogy a motor üresben legyen, így tudja hajtani a generátort.
Az Egyesült Királyságban csak a teljes hibrid E-Tech változat érhető el, de más piacokon mild hibrid változatok is választhatók.
Bár a Rafale plug-in hibrid változatban is elérhető, valószínűtlen, hogy az új Austral ugyanazt a hajtásláncot kapná.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük