A konkrét halálokot a sajtóközlemények nem részletezték, de hírforrások szerint hirtelen szívmegállás történt. Annyi bizonyos, hogy váratlanul lett rosszul, és azonnal eszméletét vesztette. Az eset körülményei egyébiránt is arra utalnak, hogy egy akut egészségügyi vészhelyzet állhatott a háttérben. A helyszínen tartózkodó kollégák példásan helytálltak, mégis tehetetlenek voltak a hirtelen tragédiával szemben.
AMIT MÉG TUDNI LEHET:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 99 lóerős, mild-hibrid 1.2-es modell kis mértékű elektromos rásegítése segít abban, hogy gyorsabban induljon el álló helyzetből, és ennek köszönhetően 9,8 másodperc alatt teljesíti a 0–100 km/h-s gyorsulást. Ez a változat végül 190 km/h-s végsebességre képes. A leggyorsabb 208-as a 134 lóerős mild-hibrid kivitel, amely 8,1 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, és 204 km/h-s végsebességet tud elérni.
Városi környezetben a 208 könnyű kormányzása megkönnyíti a szűk manővereket, nem igényel sok fizikai erőt, ugyanakkor a kormánykerék apró mérete és szokatlan formája időnként furcsának tűnhet. A tesztek során előfordult, hogy elvesztettük a kapcsolatot az első kerekek pozíciójával, ami különösen párhuzamos parkolásnál jelenthet problémát. A hátsó szélvédő mérete is viszonylag kicsi, és ez főként tolatáskor, különösen ferde szögek esetén nehezíti a dolgunkat.
Egyenes vonalú haladás közben, alacsonyabb sebességnél az úthibák és kátyúk okozta rázkódások néha zavaróak lehetnek, de összességében az autó felfüggesztése elég kényelmes marad ahhoz, hogy az utasok jól érezzék magukat. A kisebb országutakon történő közlekedés és a kezelhetőség terén a legújabb 208 ugyan előrelépés a korábbi változatokhoz képest, de még mindig nem éri el a legjobban vezethető kisautók, például a SEAT Ibiza szintjét. A kormányzás kissé túl könnyűnek tűnik, és nagyobb sebességnél nem elég következetes ahhoz, hogy teljes magabiztosságot adjon. Ugyanakkor a tapadás mértéke megfelelő, és az autó kiszámítható módon viselkedik, még akkor is, ha a vezető gázadás nélkül veszi be a kanyart, hogy kibillentse az egyensúlyából. Összességében biztonságos jármű, amely jól érzi magát városi környezetben és nyugodt országúti közlekedés során, de vezetési élmény szempontjából nem különösebben izgalmas.