Egy korszak véget ért Freddi-nek!

A hazai zenei világ egyik legsokoldalúbb előadója, Freddie, akit a tehetsége és karizmatikus színpadi jelenléte tett ismertté, most egy másfajta tragédiáról mesélt: a lélek haláláról. Nem arról van szó, hogy fizikailag elhunyt volna, hanem arról, hogy hosszú évekig élete egy olyan sötét, üres szakaszban telt volna, amelyből szinte kiutat sem látott volna – ha nem lett volna a Sztárban Sztár.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A SE Long Range és Trophy kivitelek hátul elhelyezett elektromos motorja meglepően erős, hiszen 227 lóerőt és 350 Nm nyomatékot ad le. Ezzel az MG S5 EV mindössze 6,3 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, és Sport mód bekapcsolásával könnyedén hozza is ezeket a gyári adatokat. A gázreakció Sport módban közvetlen és jól hangolt, így a teljesítmény könnyen és kontrolláltan hívható elő, anélkül hogy úgy éreznénk, a kocsi túlságosan ugrásra kész vagy darabos lenne. A Comfort és az Eco módok visszafogottabb karaktert adnak az autónak, érezhetően finomabb gázpedál-kezeléssel és simulékonyabb teljesítmény-leadással.

A Standard Range modellek gyengébb, 168 lóerős hátsó motorral rendelkeznek, így 0–100 km/órás gyorsulásuk nyolc másodperc, ami sokkal inkább illeszkedik a kategória tipikus értékeihez. Mivel ezt a változatot még nem próbáltuk, nem tudjuk, hogyan viselkedik a gyakorlatban, de papíron egyértelműen a legtöbb rivális szintjén áll.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük