– Az igazi alf/hí/eket kedvelem, az Árpa Attila-típusúakat, akik magasak, műveltek, humorosak és jól neveltek. Van azonban egy nagyon fontos kritérium: ne legyen IG-je! Szerintem rendkívül férfiatlan, ha valaki állandóan a közm/di/ban lóg. Nem elvárás, hogy minden idejét az edzőteremben töltse, de azért ne legyen elhízott – árulta el, hogy a hazai sztárok közül ki az ideálja.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Volvo korábban elegendő tapadást, karosszéria-irányítást, közvetlenséget és kezelhetőségi agilitást biztosított ahhoz, hogy az XC40 Recharge érezhetően élesebb, kisebb, gyorsabb és könnyebben helyezhető legyen, mint nagyobb rokonai a kereszteződéseken és a vidéki utakon. Ugyanez a helyzet itt is.
Azonban az EX40 nem a legizgalmasabb autó vezetni. A kezelhetősége viszonylag érzéketlen és jelentéktelen, és van egy kis karosszéria dőlése a kanyarokban. De semmi sem vonja el a figyelmet arról, hogy mennyire könnyű elhelyezni a legtöbb helyzetben.
Óvatosnak kell lenned a kanyarokból való kigyorsításkor esős időben, mivel ez a hátsókerék-hajtású SUV néha küzdhet a teljesítményének kontrollálásával.
Az autópályán az EX40 mutatja a legjobb formáját, folyékony és csendes utazást kínálva, lenyűgöző finomsággal. A kabin csendes és kiegyensúlyozott, és továbbra is kiváló hosszú távú ingázó autó, amelyben kényelmesen utazhatsz hosszabb időn keresztül.
Az EX40 egy olyan autó, amely inkább az irányításra, biztonságra és enyhe érzéketlenségre összpontosít. Ellentétben néhány riválissal, nincs olyan ESC ki-be állító módja, amely egy kis extra fényt és szórakozást adna – de ez rendben van, mivel egy ésszerű családi autóról van szó.
A Volvo különböző hatótávadatokat ad meg az EX40 minden változatához.
A 66 kWh-s akkumulátorral akár 295 mérföld (475 km) hatótávra is képes, míg a hosszú hatótávú modellek akár 342 mérföldet (550 km) is elérhetnek. A Twin Motor változat 79 kWh-s akkumulátort kap, de mivel nagyobb teljesítményt kínál, a hatótávja 323 mérföldre (520 km) csökken.
Ezek figyelemre méltó adatok, de a valós tesztelésünk az Extended Range tesztautónkban nem közelítette meg ezeket a számokat. A tesztet télen végeztük, amikor az EX40 körülbelül 220 mérföldet (355 km) tett meg valós körülmények között.