Élő Híradó közben sírta el magát Szellő István!

Köztudott, hogy sokan azt gondolják, István és Antónia a magánéletben is párként élnek, ám ez nem állja meg a helyét. Kapcsolatuk inkább egy régi, mély barátság, amely már évek óta kitart, és ezt az élő adásban előforduló apró bakik sem zavarják meg. Egy alkalommal például István véletlenül nem a megfelelő nevet mondta, és Antónia helyett „Anitának” szólította őt. Ez a kis baki sem vette el a kedvüket vagy a professzionális hozzáállásukat. Sírtak, de a nevetéstől!
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Jaguar XF kombi már önmagában is nagyon mutatós autó, és jóval megkülönböztethetőbb a konkurens Audi, BMW és Mercedes modellektől. A tervezők remek munkát végeztek azzal, hogy az extra kombi karosszériát szépen beillesztették a Jaguar elegáns vonalaiba. A tengelytáv megegyezik a limuzinéval, de a tető meghosszabbított. Feltűnő részletek közé tartoznak a feketére festett B és C oszlopok, amelyek hosszabbnak és karcsúbbnak mutatják az autót. A D oszlopok is fényes fekete bevonatot kaptak — ez a részlet az XJ csúcsmodellből származik —, így olyan hatást kelt, mintha egy körbefutó hátsó üveg lenne. Minden változathoz alapfelszereltségként járnak az könnyűfém keréktárcsák, míg a sportos Diesel S verziók diszkrét karosszéria-készlettel, visszafogott „S” jelzésekkel és 19 hüvelykes könnyűfém kerekekkel érkeznek. Belül a Sportbrake megegyezik a limuzinnal, menő kék világítással és egy elegáns, forgatható sebességváltó-karommal, amely felugrik, amikor beindítod az autót. A bőrkárpit alapfelszereltség az egész kínálatban, akárcsak a klímaberendezés és a DAB rádió. Bár a beltér még mindig különlegesnek hat, a dizájn már kezd megkopni a BMW és az Audi legújabb modelljeihez képest. Az XFR-S vad külső karosszériakészlettel, négy kipufogóvéggel, exkluzív fényezésekkel és könnyűfém kerekekkel emelkedik ki a sorból. A beltérben XFR-S jelzések és versenyszerű betétek közül lehet választani.

A XF Sportbrake meghosszabbított tetője nagyobb fejtérrel szolgál a hátsó utasoknak, és térkínálata versenyképes az Audi A6 Avant és a BMW 5-ös Touring modellekkel. Megnövelt külső méretei miatt a Jaguar 550 literes csomagtérrel rendelkezik a hátsó ülések felhajtása mellett, míg az ülések lehajtásával 1675 literre nő a rakodótér. Ha ennél is több helyre van szükség, a Mercedes E-osztály kombija továbbra is vezet a szegmensben 695 és 1960 literes kapacitásával. A Jaguar 60:40 arányban osztott hátsó ülései a csomagtartóból két kar meghúzásával teljesen lefektethetők, és az önszintező hátsó légrugózás alapfelszereltség. Továbbá a csomagtérajtó puha záródású elektromos zárat kapott, ami a Luxury szinttől kezdve már elektromosan is nyitható-zárható. A csomagtartó padlójában futó sínek különféle hálókat és elválasztókat fogadnak, amelyek megakadályozzák, hogy a laza tárgyak szabadon guruljanak, emellett több rejtett tárolóhely és 12 voltos csatlakozó is van.
A XF limuzin négycsillagos eredményt ért el az Euro NCAP törésteszten, míg az Audi, BMW és Mercedes vetélytársak mind maximális, ötcsillagos minősítést kaptak. Ugyanakkor a számos vezető- és utasoldali, illetve oldallégzsák, az elektronikus menetstabilizáló, valamint a gyalogosvédelem érdekében felnyíló motorháztető mind alapfelszereltségnek számít. Választható extra a holttérfigyelő, a guminyomás-ellenőrző és a Parkolósegéd csomag, amely első szenzorokat, hátsó kamerákat, valamint adaptív tempomatot tartalmaz. A XF jól szerepelt a vásárlói elégedettségi felmérésekben mind az Egyesült Királyságban, mind az Egyesült Államokban, tehát a vevők megelégedettek a megbízhatóságával. A XF limuzin az autóvezetői felmérés 2012-es eredményében az ötödik helyet szerezte meg, míg a Jaguar márka a gyártók között harmadik lett lenyűgöző eredménnyel, a Skoda és a Lexus mögött.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük