Előadás közben kapott sztrókot

A partnerem kisegített, de éreztem, hogy valami nem stimmel. A takarásban ért a sztrók. Mondtam az öltöztetőknek, hogy hívják a mentőt. A mentősök eleinte nem akartak bevinni, mert minden értékem normális volt. A vérnyomásom rendben volt, csak a pulzusom volt alacsony. Majdnem hazaküldtek, de ragaszkodtam, hogy menjünk be a kórházba. A mentőben lettem rosszul. Onnantól nem emlékszem semmire. Nem gondoltam sztrókra, hiszen azt hittem, az csak idősebbekkel történhet meg. Az aneurizmáról azt sem tudtam, hogy létezik” – folytatta a színészn/.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Gyorsabb tempónál a lágy futómű a komfortot helyezi előtérbe, ami miatt az autó enyhén billegős érzetet kelt, de sosem válik instabillá. A tapadás a kategóriának megfelelő, és bár a kormányzásból hiányzik minden visszajelzés, a rendszer pontos és könnyen kezelhető, így az autóval egyszerűen lehet „csak beülni és menni”. A menetzaj minimális, amit az elektromos hajtás még jobban kiemel – az e-C5 Aircross utastere különösen csendes és megnyugtató közeg, akár városban, akár országúton.

Autópályán a C5 Aircross igazi elemében van. Itt érezhető igazán, hogy a Citroën a kényelmet tekinti legfőbb erénynek: a futómű „puhasága” elnyeli az úthibákat, a hangszigetelés kiváló, és a nagyobb sebességnél is stabil és nyugodt marad az autó. A hosszabb utakhoz ideális, stresszmentes jármű – egy igazi „lebegő sziget” az aszfalton. Egyetlen komolyabb negatívum, hogy a fékek reakciója autópályás tempónál is kiszámíthatatlan lehet, ami egyes vezetőkben bizonytalanságot kelthet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük