A levél egy kézzel írt, kétoldalas szöveg, amelyben az ikrek részletesen beszámolnak gondolataikról és döntésük hátteréről. „Mindig is másnak éreztük magunkat, mintha nem illenénk bele ebbe a világba. Próbáltunk beilleszkedni, de az évek során csak egyre jobban eltávolodtunk mindentől” – áll a sorok közt.
A levél szerint Eliza és Henrietta hosszan beszélgettek arról, hogyan érzi mindkettőjük ugyanezt a fájdalmas ürt. „Elkéstünk a világból, nincs benne helyünk. Nem vagyunk szomorúk, csak kimerültek.”
MAJD EZEKKEL A SOROKKAL FOLYTATTÁK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Mazda egy olyan márka, amely hajlamos saját útját járni, és a Mazda CX-5 sem kivétel.
Persze, ez a családi SUV Hirosimából megfelel néhány normának. Meglehetősen hagyományos a formája, és rengeteg felszereltségi szint és opció elérhető benne, de ahol határozottan eltér a versenytársaktól, az a hajtásláncok terén van.
2,0 literes, természetes szívású benzinmotor egy nagy SUV-ban? 2,5 literes, négykerékhajtásos változat? És dízel?! Manapság?
Az eredeti CX-5 viszonylag korán csatlakozott az SUV-k jelenlegi őrületéhez, és figyelemre méltó módon 1,5 millió darabot gyártottak és adtak el világszerte egy hatéves életciklus alatt. Így a második generációs modellnek, az őrült hajtáslánc-opciókkal, rengeteg feladatot kell elvégeznie.
A Mazda világosan az SUV szegmens prémium és fél-premium márkás szereplőire hajt, de célja, hogy azokat néhány ezer euróval alulról árazza, figyelembe véve a felszereltséget.
Ezért a CX-5 főbb riválisai közé tartozik a középkategóriás modellek, mint a Ford Kuga, Kia Sportage és a Skoda Karoq, valamint a piac olcsóbb végére eső modellek, mint a Citroën C5 Aircross.
A Mazda formatervezési filozófiája lehetővé teszi a vékony fényszórókat, a karcsú övvonalat és a sok krómot, ami elegáns, komoly és prémium megjelenésű autót eredményez.
A CX-5 elektronikus oldala is figyelemre méltó, mivel rendelkezik egy dinamikus stabilitás-kezelő szoftverrel, amit G-Vectoring Control-nak hívnak. Ez integrált vezérlést biztosít a motor, a váltó és a futómű számára, hogy figyelemmel kísérje az autó dőlését, miközben az íven belép és az apexen halad, majd a kivezetésnél. Ennek érdekében finom módosításokat végez a motor nyomatékszállításában, hogy a súlyt az első és hátsó tengelyek között helyezze át. A Mazda állítása szerint ez automatikus terhelés-átvitel, és az így elért tapadás, kormányzási válasz és stabilitás észrevétlenül történik – egy érdekes ötlet.
A motoros hátsó ajtó rendben van, de úgy tűnik, hogy a Mazda lassú hidraulikákat alkalmazott.