Mint kiderült, nem munkával kapcsolatos ok vagy egészségügyi probléma távolította el a képernyőtől, hanem egy ritka alkalom: rokonai és barátai egy különleges születésnapi meglepetéssel készültek számára – egy vietnámi utazással. „Családdal voltunk, meg barátokkal, sok gyerekkel. Nagyon klassz szülinap volt, sok kedves ajándékkal. De az igazi élmény az volt, hogy Vi/tnám déli részén egy kis szigeten tölthettünk el együtt tartalmas időt, amihez kifejezetten gyerekbarát helyet választottunk” – mondta.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A sportosabb imázs igazolására a Kia Pro_Cee’d futóművét feszesebbre hangolták, mint az ötajtós Cee’d esetében. Ez a keményebb hangolás határozottabb karosszériatartást biztosít a kanyarokban, vagyis az autó stabilabban viselkedik, kisebb a dőlés és pontosabb az irányíthatóság. Ugyanakkor ennek ára is van: a rossz minőségű, egyenetlen útfelületeken a Pro_Cee’d kényelmetlenné válhat, hiszen a feszes felfüggesztés nem nyeli el olyan jól az úthibákat. A kormányzást is átdolgozták, hogy több visszajelzést és súlyérzetet adjon, ám ez kissé ellentmondásban áll a könnyed pedál- és váltóérzettel – mintha a sportosság és a hétköznapi használhatóság nem mindig találnának közös hangot.
Finom kidolgozás és zajkomfort terén a Pro_Cee’d ugyan nem éri el az osztály élvonalát, de a csúcsváltozatban kínált, 126 lóerős 1.6 CRDi dízelmotor bőséges nyomatékot és határozott gyorsulást nyújt, különösen rugalmasságban, vagyis sebességváltás nélkül is jól húz. A Kia szokásához híven az árképzés itt is agresszívan kedvező: a Pro_Cee’d körülbelül 2000 fonttal olcsóbb, mint a hasonló teljesítményű Volkswagen Golf. Ehhez jönnek az alacsony biztosítási díjak és a híresen hosszú, hét évre szóló gyári garancia, ami egyedülálló ajánlat a kategóriában. Mindez együtt azt jelenti, hogy a Pro_Cee’d fenntartási költségei rendkívül alacsonyak lehetnek.
