„Ha kirúgnak, ezzel a névvel egyedül te tudod vinni tovább a műsort” – mondta Bochkor, aki meglepődött, hogy lánya ennyire aktívan részt vesz a reggeli show-ban. Eddig úgy gondolta, nincs rádiós ambíciója.
„Köszi, majd még beugrok, szívesen segítek. Valakinek folytatnia kell a műsort” – válaszolta a lánya.
VÉGLEG ÁTVESZI A HELYÉT? MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Tehát a GV60 gyors – de nem olcsó. Ezért is merül fel a kérdés, mit tud hozzáadni a Genesis ehhez az egyébként már most is erős recepthez. Technikailag nincs benne semmi forradalmi. Az alapvető E-GMP technológiához képest van néhány extra, például aktív zajcsökkentés, adaptív futómű, hátul részlegesen önzáró differenciálmű és négydugattyús fékek – de ezek inkább finomhangolások, mint alapvető különbségek.
Ahhoz tehát, hogy a GV60 meg tudja indokolni a magasabb árat, különlegesebb belső térrel és egyedi dizájnnal kell kitűnnie. A külső megítélése persze ízlés kérdése, de az általunk tesztelt autó – a feltűnő, élénkzöld „São Paulo Lime” fényezéssel – minden nyilvános töltésnél vonzotta a tekinteteket. Szinte mindig odalépett valaki, hogy megkérdezze, mi ez az autó. Miután túltették magukat a szín sokkján, a dizájnra adott visszajelzések túlnyomórészt pozitívak voltak.
Összességében tehát a Genesis GV60 egy prémium csomagba csomagolt, technológiailag már bizonyított elektromos autó. Az árát nem a forradalmi újításokkal, hanem a részletekig kidolgozott stílussal, prémium anyaghasználattal és a vezetési élmény finomításával próbálja meg indokolni. Még sokat kell tennie, hogy valódi népszerűséget érjen el, de az alapok megvannak ahhoz, hogy ez sikerüljön.
Amikor korábban teszteltük a Genesis G70 és GV80 modelleket, azok motorjával és futóművének hangolásával kapcsolatban voltak fenntartásaink – nem minden részük volt tökéletes. Viszont a belső tér minősége kiemelkedő volt ezeknél a modelleknél, és ezt a magas színvonalat a Genesis GV60 esetében is sikerült megőrizni.
A GV60 beltere egy kissé eltér a márka más modelljeitől: míg a G70 vagy a GV80 esetében a beltérben főként nyitott pórusú, természetes fa díszítőelemeket találunk, addig a GV60-ban inkább modern alumínium betétek dominálnak. A drágább felszereltségi szinteken a bőrborítás maradt, viszont az alapmodellekben műbőrt használnak. Az anyaghasználat összességében nagyon jó minőségű – még az ajtók alsó tárolórekeszei is puha tapintású anyagból készültek. Egyetlen dolog lóg ki ebből az igényes összképből: az ajtónyitó fogantyúk ugyan masszívak, de olcsó hatású, kemény műanyagból vannak, és ez kicsit rontja az összbenyomást.