Érkeznek a nyugdíjas behívók! Ezt kell tenned!

A következő időszakban egyre több ember kap majd hivatalos behívót postán vagy elektronikusan különböző szűrésekre – érdemes tehát figyelni a postaládát és az EESZT-fiókot is! Magyarországon a r/kos megbetegedések és a szív- és érrendszeri problémák a leggyakoribb h/lálo/ok közé tartoznak.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Nissan 1.6 literes motorja inkább a 113 lb-ft nyomatéknak köszönhetően ajánlott, mint a kiemelkedő teljesítményének, így a drágább Note inkább kényelmesebb és magabiztosabb vezetést biztosít, mintsem észrevehetően gyorsabb vagy érzékenyebb. A legjobban az ötsebességes manuális váltóval párosítva teljesít, azonban a négysebességes automata váltó – bár jobb, mint az előzőleg alkalmazott folyamatos változó áttételű váltók – csak azok számára ajánlott, akik jellemzően forgalmas, városi, megálló-és-induló forgalomban közlekednek.

A Renault által szállított, 1,5 literes, 88 lóerős dCi dízelmotor a legméltányoltabb erőforrás a valóságban, jobb, mint az átlagos mechanikai finomság és a jó gázpedál-reakció. Ez a kis kapacitású turbódízel meglepően rugalmas, 1750 rpm-től 148 lb-ft nyomatékkal és azonnali, tiszta vonóerővel rendelkezik, amely még az alacsonyabb fordulatszám-tartományban is rendelkezésre áll. Emellett 3500 rpm felett is simán és viszonylag jól kontrollálható marad.

Erőteljes fékezésnél a Note meglehetősen nagyot dől, de a fékezési teljesítmény elfogadható; nedves, hűvös tesztkörülmények között tesztautónk 70 mph sebességről 53,1 méteren állt meg. Ez arra utal, hogy egy közepes felszereltségű Note nagyobb alufelniken, szárazabb körülmények között várhatóan kevesebb mint 50 méteren fog megállni – vagyis olyan sürgősen, mint a legtöbb négy méteres hatchback.

Az alsóbb kategóriás, hagyományosabb szuperminik, mint a Renault Clio (amely a Note platformját osztja), végül is ügyesebbek és élvezetesebbek lehetnek vezetni, de a Nissan nem lassú. A mini-MPV-k nem azok az autók, amelyek elsődlegesen sportos élményeket keresők számára nyújtanak választást, és túlzás lenne azt állítani, hogy a Note valóban szórakoztatna. Mégis, dinamikus teljesítménye a legjobbak között van ebben a kategóriában; elég jó ahhoz, hogy ő legyen az egyik legkedveltebb autó vezetési élmény szempontjából, olyan osztályban, ahol a megfelelő kezelés gyakran a legjobb, amit elérhetünk.

A Note másodlagos felfüggesztése (hogyan kezeli a buckákat, dudorokat és foltozott aszfaltot) jobban teljesít, mint az elsődleges felfüggesztés (hogyan kezeli a karosszéria a süllyedéseket és dombokat), de mindkettő mérvadó a riválisokhoz, mint a Meriva és a Modus. Míg a Citroen C3 Picasso puhább futóműve még inkább párnázott gördülési kényelmet biztosít, addig a Nissan agilis futómű-egyensúlyának, progresszív válaszának, jó gördülési kényelmének és ugyancsak jó ütéselnyelésének keveréke összességében meggyőzőbb.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük