Csütörtök este a rózsafüzér-imádság Ferenc pápa hangüzenetével vette kezdetét a Szent Péter téren. Az egyházfő háláját fejezte ki mindazoknak, akik imádkoznak érte.
„Szívből köszönöm az imákat, melyeket egészségemért mondotok itt a Szent Péter téren, innen kísérlek benneteket. Isten áldjon meg benneteket, és Szűz Mária oltalmazzon! Köszönöm” – mondta a pápa olasz nyelven.
A Szentszék szóvivője tájékoztatott arról, hogy a pápa a Gemelli-klinika kórtermében rögzítette a hangüzenetet. Matteo Bruni hozzátette, hogy Ferenc pápa hangja gyengének tűnik, mivel légzési problémákkal küzd.
A FELVÉTEL A KÖVETKEZŐ OLDALON HALLHATÓ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Levante teljesítményadatai nem elhanyagolhatóak.
A GT Hybrid kezdi a kínálatot, még ha manapság már 90 000 font felett is, és enyhe hibridként érkezik. Ez azt jelenti, hogy nem kell este feltölteni, hogy másnap csendben indulhasson otthonról; a szíjba integrált indítómotor energiát nyer a fékezés és lassulás során, hogy egy csomagtartóba épített akkumulátort töltse.
A Levante nem igazán bűnös abban, hogy túl ambiciózus sebességmérővel rendelkezik: a 70 mph közvetlenül 12 óránál van. Érdekes, hogy mennyire kielégítő fenntartani a tűt egyenesen az autópályán. Matt Saunders Útjáró teszt főszerkesztő
A 325 lóerős csúcsértékével és a 0-100 km/h idővel 6,0 másodperc alatt, körülbelül ott helyezkedik el, ahol a régebbi V6-os belépő modell, míg a nagyobb teljesítményű, 424 lóerős V6-os Modena körülbelül 20 000 fonttal drágább és 5,2 másodpercre csökkenti a 0-100 km/h időt, miközben izgalmasabb hangot ad.
Ezzel szemben még nem próbáltuk a belépő modellt, és annak könnyebb motorja valószínűleg élesíti a kezdeti kanyarodási reakciókat.
A puristák, akik mélyebb zsebbel rendelkeznek, valószínűleg közvetlenül a V8-as verzióra hajtanak, amely egy 572 lóerős 3,8 literes, Ferrari által szállított, két turbófeltöltős egység. Miután néhány évig a Levante Trofeo-ban szolgált, most a V8 Ultima különkiadásként búcsúzik. Nincs extra teljesítmény, de több díszítés és plakett kerül a kocsira. A 100 km/h-t 4 másodperc alatt éri el, és igazán csodálatosan szól, ha nem is olyan lélekemelően, mint a Maserati régi, szívómotoros V8-asai.