Vajon ő lenne a műsorvezető titokban el/it/olt gyermeke. Ráadásul Vivien édesapja egyik festményével érkezett a T/2 műsorába… Hogy eloszlassuk a félreértéseket, a kereskedőkhöz érkező hölgy Dr. Till Attila sebész lánya, nem pedig a műsor házigazdája.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai „sakkfigura” dizájnkoncepciója az Ioniq al-márkájához azt jelzi, hogy minden modelljüknek egyedi karaktert szeretnének adni. Ahogy várható volt, ha az Ioniq 9-et parkoljuk az Ioniq 5 és Ioniq 6 mellé, csak a márkajelzés és olyan részletek, mint a pixel fénygrafikák árulják el, mennyire szoros kapcsolatban állnak egymással. Talán a legnagyobb öröm, hogy ebben az amorf elektromos „foltokkal” teli korban, az Ioniq 9 saját stílussal rendelkezik. Ez egyértelműen egy SUV, de az oldalprofilján és hátsó kialakításán jól érzékelhetők az MPV és kombi vonások is. Klasszikus példa arra, hogy a forma követi a funkciót, miközben a Hyundai dizájn csapata arra törekedett, hogy maximalizálja az utastér terét és a lehető legnagyobb aerodinamikai hatékonyságot érje el egy 2,6 tonnás, 5 méter hosszú SUV-nál. Mint szép mellékhatás, az autó kisebbnek tűnik, mint amekkora valójában.
Ha alaposan megnézed, észreveheted az alakított alvázat, az aktív légnyílásokat, a hátsó rész áramláscsökkentő kialakítását, az aerodinamikailag finomított ötvözött kerekeket és a Forma-1-es stílusú kólásüveg formát. Mindez azt jelenti, hogy az Ioniq 9 légellenállási együtthatója 0,26 (0,27, ha a digitális tükrök helyett valódi tükröket választasz, amit a legtöbb vásárló valószínűleg megtesz), ami figyelemre méltó a méretéhez képest. Összehasonlításképpen: lényegesen aerodinamikusabb, mint a kisebb Ioniq 5 (0,29) és az azonos EV9 (0,28).