Extrém hideg tél jön pár nap múlva MÉG nem volt ilyen

Több forrás is arra hívja fel a figyelmet, hogy a Csendes-óceánon már kialakulóban van egy La Niña állapot, vagy legalábbis olyan hűvösebb tengeri felszíni hőmérséklet-anomáliák, amelyek a La Niña irányába mutatnak. Az előrejelzések között szerepel, hogy a sarki örvény stabilitása gyengülhet, ami azt jelenti, hogy a hideg légtömegek könnyebben “szabadulhatnak ki” az Északi-sark környékéről, és dél felé húzódhatnak.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Tivolit eredetileg még 2015-ben mutatták be a Genfi Autószalonon, tehát már jó pár éve a piacon van. Amikor a SsangYong 2023-ban nevet váltott és KGM néven folytatta a működését, a Tivoli is frissítést kapott, különösen az autó elején. Ez a ráncfelvarrás segített abban, hogy a modell dizájnja illeszkedjen az új márka modernebb és frissebb modelljeihez, mint például a KGM Torres vagy a KGM Actyon.

A külső megjelenés szempontjából a Tivoli eleje átalakult, letisztultabb lett, és megszűnt a felső hűtőrács, ami korábban jellemző volt rá. Ehelyett most egy sokkal hangsúlyosabb, dominánsabb alsó hűtőrács kapott helyet, ami agresszívebb, sportosabb megjelenést kölcsönöz az autónak. Ráadásul az autó orrán most már jól láthatóan ott virít a „Tivoli” felirat, hogy még véletlenül se keverje össze senki másik hasonló kategóriás SUV-val. Az A-oszlopok feketék, a hátsó oszlop egyik része pedig rejtett kialakítású, ami optikailag „lebegő” tetőhatást kelt, vagyis úgy néz ki, mintha a tető különállna a karosszériától. A kerekek is megváltoztak: mostantól alapfelszereltségként 18 colos könnyűfém felnik járnak hozzá, míg korábban csak 16 colos, kisebb és kevésbé látványos kerekeket kapott az autó.

Ha beülsz a Tivoliba, az első, amit észre fogsz venni, az a vezetési pozíció. Ez sokkal inkább hasonlít arra, amit egy hagyományos SUV-tól elvár az ember – magasabban ülsz, jobban belátod az utat, nagyobb a kilátás előre. Ez nemcsak kényelmesebb, de biztonságosabb vezetési élményt is nyújt. A KGM az utastér kialakításán is dolgozott: modernizálta ugyan, de alapvetően megmaradt a régi SsangYong-féle elrendezésnél, vagyis aki ismerte a korábbi modelleket, annak nem lesz ismeretlen a belső tér. A kilenc colos érintőképernyős kijelző, ami régebben csak a csúcskivitelű Ultimate modell kiváltsága volt, most már az egyetlen elérhető kivitelhez, vagyis a K40-hez is alaptartozékként jár, így mindenki megkapja a modern infotainment rendszert, nem kell külön fizetni érte.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük