Ez a filléres trükk örökre elűzi a poloskát

A poloska olyan rovar, amelynek a tápláléka a növényi nedv. Szúró-szívó szájszervükkel kiszívják a növények nedvét, amely miatt a gyümölcsök deformálódnak, elveszítik piaci értéküket. A zöld vándorpoloska Ázsiából érkezett Európába, és különösen veszélyes, mivel számos tápnövénye is van, többek között a paradicsomot, paprikát, gyümölcsöket és szőlőt is megtámadja. Az egyik legfontosabb lépés, amit megtehetünk, hogy fizikai akadályokat építünk a poloskák bejutása ellen. Az ősz közeledtével, amikor a poloskák behúzódnak a meleg helyekre, érdemes átnézni az ablakok és ajtók szigetelését. A legapróbb rések is lehetőséget adnak a rovaroknak a bejutásra, ezért célszerű a réseket tömíteni, és a nyílászárókat megfelelően zárni.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Citroën C3 első generációja 2002-ben mutatkozott be, és rögtön hozott is egy különlegességet: a C3 Pluriel névre keresztelt kabrióváltozatot, amelyet a vászontetős kialakítása tett igazán egyedivé. Bár ez a modell egészen 2009-ig gyártásban maradt, az új generációval együtt végleg búcsút intettek neki – aki ma kabriós élményre vágyik a Citroën kínálatából, annak inkább a prémiumosabb DS 3 Cabrio lehet az alternatíva.

A 2009-ben érkezett második generáció időközben egy 2013-as ráncfelvarráson is átesett, de alapvető formajegyeit megtartotta. Ilyen például a panorámás első szélvédő, amely a „Zenith” kivitel esetében szinte a vezető feje fölé is benyúlik, ezzel kivételes fény- és térérzetet biztosítva az utastérben. Az autó oldalnézete is megőrizte az eredeti, lekerekített karaktert, amely jól illik a városi kisautó szellemiségéhez.

A C3 motorpalettája meglehetősen széles. A háromhengeres, 1,0 és 1,2 literes benzinmotorok városi használatra elegendő teljesítményt nyújtanak, takarékos üzemmel párosítva. Az 1.6 literes BlueHDi dízelmotorok viszont nemcsak erőteljesebbek és hatékonyabbak hosszabb távon, de áruk is jóval magasabb – így aki ilyen erőforrás mellett dönt, annak ezzel is számolnia kell.

A modell négy felszereltségi szinttel érhető el: VT, VRT, VTR+ és Exclusive. Az alapmodell (VT) felszereltsége meglehetősen egyszerű: elektromos első ablakok, központi zár és CD-lejátszó szerepel a listán. A gyakorlatban a legtöbb vásárlónak a VTR+ jelenti az ideális választást, mivel ehhez már légkondicionáló, tempomat és a „Zenith” panoráma-szélvédő is társul, sőt az esetek többségében könnyűfém keréktárcsák is járnak hozzá. A csúcsverzió, az Exclusive, további extrákkal emelkedik ki: automata klíma, Bluetooth és teljes értékű panoráma-szélvédő emeli a komfortszintet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük