Ez még a 13. havi nyugdíjnál is nagyobb öröm! Be is jelentették!

Két lépésben jön a pénz – A támogatás két fő elemből áll: 30 000 Ft élelmiszer-utalvány – Szeptemberben minden jogosultnak postázzák. Szabadon felhasználható élelmiszerboltokban és alapvető termékek vásárlására. Nyugdíjkorrekció – Novemberben jön, egy egyszeri nagyobb összeggel (visszamenőleg is!), és onnantól emelt összegű nyugdíjat fizetnek minden hónapban.
A nyugdíjkorrekció oka, hogy az év eleji emelés (3,2 %) alacsonyabb lett a várható inflációnál (4,5 %). A törvény szerint ezt ki kell egyenlíteni.
A becslések szerint ez átlagosan: ~39 600 Ft egyszeri kifizetés novemberben, ami a januártól októberig tartó különbözet pótlása.
Novembertől a havi nyugdíj ~3 200 forinttal magasabb marad.
Ez tehát nem csak egyszeri pénz – hanem tartós növekedés!
ERRE KELL FIGYELNI, HOGY BIZTOSAN MEGKAPJA:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Hyundai az Ioniq 5-öt a szegmens kényelmesebb végére pozicionálta, és bár van egy-két terület, ahol szerintünk lehetne javítani, az összhatás így is logikusabb, mint néhány merevebb – de vezetési élmény szempontjából nem jobb – rivális esetében. Az Ioniq 5 vásárlói egy- vagy kétmotoros hajtáslánc közül választhatnak. A két egyetlen villanymotoros változat közül az egyik 168 lóerős, a másik 225 lóerős, mindkettő 350 Nm maximális nyomatékot biztosít. A gyengébb modell kisebb akkumulátort kapott, amelynek hasznos kapacitása 63 kWh, míg az erősebb változat 84 kWh-s akkumulátort használ. Ez a nagyobb kapacitású akkumulátor a modellfrissítés részeként érkezett, az előző, 77,4 kWh-s változatot váltva. E fölött helyezkedik el az összkerékhajtású változat, amelynél egy második, első motor növeli a teljesítményt 321 lóerőre és a nyomatékot 605 Nm-re. Ez a négykerék-meghajtású verzió kizárólag a 84 kWh-s akkumulátorral érhető el. A modellfrissítés során extra hangszigetelést kapott a hátsó motor környéke is. Bár a korábbi verzió sem volt zavaróan zajos, most már szinte teljes csend uralkodik az utastérben – csak a gyalogosfigyelmeztető rendszer halk zümmögése hallható alacsony sebességnél. A fékenergia-visszanyerés erőssége a kormány mögötti váltófülekkel szabályozható, a szinte teljesen szabadonfutó módtól egészen az egypedálos vezetésig. Ez a rendszer továbbra is a legjobb és legintuitívabb megoldás, amit eddig használtunk menet közben a regeneratív fékezés beállítására.

A 168 lóerős modell 8,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, ami a legtöbb ember számára elegendő lesz, míg az erősebb, nagyobb akkumulátoros – és nehezebb – 225 lóerős változat ezt 7,5 másodperc alatt teljesíti. Az összkerékhajtás segíti a 321 lóerős csúcsmodellt, amely mindössze 5,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Az Ioniq 5 minden változatának végsebessége 183 km/h-ra (114 mérföld/órára) van korlátozva.
Városi közlekedés, kilátás és parkolás terén a lágyabbra hangolt lengéscsillapítók javították az új Ioniq 5 menetkényelmét az elődmodellhez képest, de amikor összehasonlítottuk a frissített Tesla Model Y-val és az Audi Q4 e-tronnal, a Hyundai kissé ridegnek tűnt az élesebb úthibák kezelésében. Ez leginkább a kormányoszlopon keresztül érződő enyhe rázkódásban nyilvánult meg, amit a másik két modellnél nem tapasztaltunk, pedig a Hyundai pont ezen a területen próbált fejleszteni az eredeti változathoz képest. Ezt leszámítva a kormányzás pontossága, súlyozása és visszajelzése természetesebb érzetet ad, mint sok riválisnál, különösen a Tesla Model Y-hoz viszonyítva. A kormány könnyen tekerhető városi forgalomban, viszont a 12 méteres fordulókör elég nagy, különösen ha a Skoda Enyaq 9,3 méteres (vagy az összkerekes modellek 10,8 méteres) értékéhez viszonyítjuk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük