Ezeket nem illik a temetőben csinálni

A másik dolog, amit kerülni kellene az a dohányzás. Igaz, hogy a temetők rendre a szabadban találhatók, ennek ellenére érdemes tiszteletben tartani a halottak örök nyugalmát. Nem illik kerékpárt vinni a temetőbe. Hagyjuk a temető bejárata előtt. Ezeken felül érdemes megemlíteni, hogy nem illik enni, hangosan beszélgetni, nevetgélni vagy mobilozni. Tartsuk tiszteletben a hely komolyságát és hangulatát. Különösen most, a közelgő Mindenszentek napján, amikor tömegek indulnak a temetőbe.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Peugeot 307 egyik legjellemzőbb tulajdonsága a kifejezetten sima, kényelmes rugózás. Az autó magabiztosan veszi az úthibákat, ügyesen csillapítja a kisebb-nagyobb egyenetlenségeket, és nagy sebességnél is megőrzi nyugodt, kiegyensúlyozott karakterét. Hosszabb távon is kifejezetten megnyugtató vele utazni, hiszen futóműve „hosszú lábú” érzetet kelt, és jó komfortot biztosít az utasoknak. A kanyarvételi képességek rendben vannak, bár az autó szokatlanul magas építésű, kissé egyterűszerű (MPV-s) vezetői pozíciója miatt nehéz pontosan érezni, hol van az autó vége – emiatt nagyobbnak tűnik, mint amilyen valójában. Ugyanakkor ha a vezető odafigyel, a 307-ben megvan a potenciál: stabil, jól irányítható autó tud lenni.

A benzines motorok csendesek és finoman járnak, de ha lendületesen szeretnénk haladni, keményen kell őket dolgoztatni. A dízelváltozatok ezzel szemben drágábbak ugyan, de a mindennapi közlekedésben sokkal élvezetesebbek: nyomatékosabbak, rugalmasabbak, és könnyedén viszik a viszonylag nehéz karosszériát. Papíron a 180 lóerős, 2,0 literes benzines csúcsmotor tűnik a legizgalmasabb választásnak, ám a valóságban csalódást kelt – túl nagy fordulatot igényel, és érezhetően hiányzik belőle a kellő nyomaték.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük