Bizonyos szakterületeken továbbra is szabadon, közvetlenül is kérhetsz időpontot. Ezek közé tartozik a bőrgyógyászat, a n/gyóg/ászat (beleértve a gyermek-n/gyóg/ászatot is), az ur/lógia, a pszichiátria és az addiktológia. Szintén beutaló nélkül kereshető fel a szemészet, a fül-orr-gégészet, a sebészet és a traumatológia, valamint az onkológia. Ezekhez viszont szükséges háziorvosi beutaló: MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A teljesítmény tekintetében a 599 GTO egészen extrém értékeket produkál. Az autó 0-ról 100 km/h-ra csupán 3,4 másodperc alatt gyorsul fel – ez három tizedmásodperccel jobb, mint az alapmodell –, a végsebesség meghaladja a 335 km/h-t (208 mph). Az igazi szenvedélyesek számára még ennél is beszédesebb adat, hogy a GTO Ferrari saját tesztpályáját, a fioranói körgyűrűt 1 perc 24 másodperc alatt teljesíti – ez 2,5 másodperccel gyorsabb, mint a GTB. Összehasonlítva a ritka és különleges szupersportautók világában, csak néhány vetélytárs létezik, ám a Lamborghini Murciélago SV-nél egyértelműen gyorsabb, pontosabb és élesebb élményt nyújt.
Fontos azonban megérteni, hogy ez a Ferrari nem a laza, kényelmes krúzolásra készült. A 599 GTO annyira feszes, gyors és reszponzív, hogy szinte kizárólag akkor érdemes elővenni, ha pályára viszed, vagy legalábbis nyitott, kihalt útszakaszon tudsz vele igazán élni. Normál közlekedésben túlságosan feszes és nyers lehet – ez az autó a határokat keresi, nem a kompromisszumokat.
Az árát tekintve – 300 000 font (kb. 140 millió forint) – a 599 GTO elsőre talán elképesztően drágának tűnhet, de a kontextus más képet mutat. Az elődei, a 250 GTO és a 288 GTO ma már hét-nyolc számjegyű összegekért cserélnek gazdát, ha egyáltalán elérhetők.